capo regime

skulle inte tacka nej.
eh

meneh.
HAHa
kul om man blev full igår >< jag ska ju dricka påsköl idag med.
äh, jag blir säkert sugen till kvällen.

nåt som inte är coolt, är att jag inte har något att ha på mig.
får nog gå ner i tvättstugan o rota.

kul om jag spelade på fyllan igår. och det gick t.o.m bra! :D
okej, blev väl lite för ivrig när jag skulle förhöra den där gubben, jag råkade döda honom sju ggr.
:/ men sen gick det bra!

nu måste jag klä på mig. vet inte alls hur den här dagen kommer att se ut.
har ju hänt lite grejer som inte är alltför roliga.
jag förstår inte att det alltid ska vara nåt skit.
jag blir ledsen.
haha, tönten.

nä. mossa i munnen.
mami är på tuna och vi får inte tag på henne. det är ju great.
inte ens liane svarar lixx >< de vill väl inte prata med oss.
usch, hejdå

2:
jag tycker inte om röda dagar. allt går ju åt pipsvängen.
mina rutiner!!
jag är nog autistisk.haha
när det inte är som det brukar vara så blir jag jätteförvirrad och vet inte vad jag ska göra, sen slutar
det med att jag inte gör nånting :/
för det första så drack jag öl igår, det var ju torsdag liksom. men det kändes som fredag, och idag känns det som lördag. men det är ändå fredag. fast en cp-fredag.
jag får inte glömma dallas.

nämen gud, jag vet inte. det fanns inte ens nån tidning imorse ju.
jag ba: wh00t? vad ska jag göra när jag äter frukost?
förövrigt så äter jag lika frukost varje dag. haha, så lite autistisk ><
men det är bara 2points. går fort, är mättande och nyttigt.
:) fil & banan alltså.
jorå.
och inte har lollo hört av sig heller. men det gör inget för jag vet ändå inte om jag ska iväg kanske..
O_o

jag borde nog borsta tänderna nu.
jag är så galet sugen på fanta. det är grymt gott att dricka dan efter man har druckit.
när man är sådär mossig i munnen nivet. haha
meneh. jag har ingen fanta ><

+ pain in ze magmuscles, jo det är sant. jag har faktiskt magmuskler. de finns där inne ^^
+ jag fick fetaste påskpussen av kenzo idag. haha, han brukar aldrig pussas. bara om man mutar honom.
^^
image10
kenzo i "sin" rabatt i somras :)


förövrigt så undrar jag vart alla påskkärringar har tagit vägen?

vi gick alltid som påskkärringar när jag var liten.

gjorde små kort på fritids, tog typ en vecka. sen drog man runt hela torshälla och delade ut dom, och förhoppningsvis så fick man godis eller kanske en liten slant som tack.

det var tider, det!
apropå torshälla så har inte jag lämnat dess gränser på nästan en vecka. haha
har inte ens sett det där påskpyntet i rondellen!
"du lämnar nu uppdragsområdet"
men jag gillar torshälla. det finns mycket fint här. älskar gamla delen :) där skulle jag vilja bo.
babymysigt. det är så lätt att man blir hemmablind, så jag försöker dra nån repa där íbland.

härligt att se att så många har bytt helgondagböckerna mot bloggandet!
haha, 70 st ><
nåt som inte är lika härligt är att det är nåt kört med min dator så jag kan inte se alla sidor.
jag kan for example inte läsa emmas blogg :/
som tur är så har magnus betnér gjort om sin hemsida, så hans dagbok har jag börjat kunna läsa igen. haha
jävla n00b. alltid nåt konstigt fel på mina datorer.
+ att den lilla babykartan i mitt gudfadern-spel är helt hackig, man ser typ ingenting.
det är fan inte coolt. förlorar ju en massa tid på att ta upp stora kartan och kolla.
men jag hittar ganska bra nu. hells kitchen och basen i little italy hittar jag till iaf :P
jag vill åka till little italy...

men enough! jag har inte ens nåt vettigt att säga, never.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback