den otroliga vandringen

jag kikade lite på lotta på bråkmakargatan idag ^^
sen satte jag på tv1000, då var det slutet av Den otroliga vandringen , grät så lite!!
sen satte jag på en annan tv1000 när den var slut, och då var det samma film där, fast från början
så då tittade jag på den :) grät typ hela filmen. hahah
bästa filmen ever. älskar den.
shadow ♥
jag älskar i slutet när han kommer, jag gråter alltid som ett djur. verkligen bölar.
haha, lilla tönten. tur att jag var ensam hemma :P

image11

jag vet nog att mami har köpt något från lindex som jag får i mitt påskägg.
säkert strumpor :D älskar nya strumpor <3 jag vill ha nya trosor med.
det var nåt litet iaf, för det var en liten påse.
spännande! :D

just nu väntar jag på att lollo ska ringa, så ska vi gå ut o gå en sväng.
hoppas jag blir piggare då. känner mig bakisseg som fan idag :/ INTE COOLT!

jag vill ha en chance-vovve :) babysöta.

men MMHH, mår såhär bra! jag pallar inte. spyr väl.
nämen typ!
jag fattar inte ens :(
jag vill bara ligga i soffan hela dan o kolla på film.
men så blir det icke.

hej

2:
fortfarande sjukt seg :/
men jag ska försöka få i mig lite mat nu, sen ska jag till lollo och spela alfapet och ta nån öl.
hoppas jag kommer igång lite :)
papi var inte heller så sugen på öl idag. haha

påskafton imorrn då! :D
spännande med ägg tycker jag! haha, barn.
ska bli kul att ge kenzo ägg också. han kommer bli babyglad :D han blir iofs alltid det när
han får påskägg.

men nähä. ska väl käka lite nudå. jag är inte ens hungrig O_o
tror jag inte iaf.
men jag borde ju vara. hm.

btw så var dallas babybra idag.
men jag blir tjock irriterad på cliff, han är så himla omogen. tycker synd om sig själv hela tiden.
nu är han sur på pam bara för att hon var på lunch med de där canada-männen med bobby, och hjälpte
till så han kunde fixa affären. lixx.. hon visste ju inte ens att cliff skulle få det om inte bobby tackade ja.
så himla cp.
jag är riktigt trött på kriget mellan barnes & ewing. väx upp ffs.
och JR är också fett cp. han kan inte ens tävla rent, för han vet att han kommer förlora företaget då, så då måste
han göra en massa skumma affärer och förstöra för bobby, sin bror liksom! oj vad snäll!
:/

men just ja. äta var det ja..
det är ju kul när man får äta samma mat hela dan. :/ på julen kan jag göra.
julmat ftw!
åh, vi får ju julmat imorrn. fast då heter det påskmat. men senapssill <3
haha

hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback