don´t take your guns to town

son
leave your guns at home, bill
don´t take you guns to town
dididididi dididididi

can you feel the rhytm?
nähä.

meneh. GOMORRON, GOMORRON!
jag håller på o fix it. om jag inte blir klar alltför sent så ska jag dra en snabb repa med
kenzo och sen ska jag äta nån sorts lunch. blir väl resterna av min pastasallad, kan jag gissa.
sen ska jag möta granny.

oops, måste ju ringa anki om träningen! ><
får göra det nu då.
 <----- anki ^^

2:
nu har jag varit ute med kenzo, diskat och ätit lunch.
nu ska jag vänta en stund sen ska jag gå upp till torget. farmor var hos lasse och anita, och anita skulle följa med så de hämtar upp mig utanför konsum sen.
jorå. roligt att se mormor spela teater! :D
sen blire nog bara hem o byta om, träning kl:16 ><

nu ska jag bajsa, sen ska jag lyssna på johnny cash - were you there when they crucified my lord?
och sen gå.
hej med er!

3:
släktkalas på snäckberget! haha
anki var ju också med. hennes mami var med i samma teater som min mormor. de var babysöta och duktiga ^^
efteråt fick vi kaffe & tårta. eller jag drack påskmust..
och så fick jag träffa kjell <3 haha
babysöta pensionärer på snäckberget. jag vill med bo där. haha
är visst 20 ><
meneh. när vi var klara på snäckis åkte vi o köpte påskliljor o planterade hos farfar. eller, där farfar ska ligga.
han är ju inte där än. vete fan vart han är faktiskt. ligger väl i nåt kylrum nånstans :( på bårhuset.
synd om honom, helt alone. eller, det är ju inte han men, hans skal.
iaf. det blev fint.
nu är jag hemma. har precis bytt om.
jag fick förresten lite grejer av anita. som hon hade tjackat nånstans. vet inte.
det var två sidennattlinnen, babysöta <3 och typ sånahär hemmabyxor. tunna mjukisbyxor. love them
så jävla skönt att ha när man bara går hemma o är bakis typ ^^
jorå. kan alltid komma till användning.
haha, man får alltid så konstiga grejer av anita o farmor.
liksom bara sådär. sånt som de köpt för att ha nåt att ge bort till vemsomhelst. knasigt.
men iaf.
söta nattkläder iaf :) inte för att jag har nån att visa dom för men.. jag var nog inte så söt i dom iaf. HAHA
nasty ><
kan väl ringa jimmy.
eh.
nä, men jag ska faktiskt skicka sms till honom.
för jag är en n00b.

hejdå.

4:
älska n00bs! haha
kanske ska vara lite n00b i helgen >< vi får se.
jag orkar inte sitta i en skabblägenhet lixx. men ofta det är kul här? hej föräldrarna lixx.
haha
n00b!
eh.

meneh. det gick bra att träna iaf. skönt.
nu har jag duschat och satt på mig myskläder ♥
har fått en till favorit: johnny cash - I still miss someone
jättesöt melodi :) jag gillar också johnny yuma. eller vad heter den? mjo.
och.. I won´t back down.
jompan : *
ska nog försöka fixa så att vi kan kika på walk the line ikväll :) då kommer jag bli
besatt av joaquin phoenix. haha
alltid jag blir besatt ><
men jag gillar´t. leva i en drömvärld ftw!

idag blir det tacos. bra, jag är hungrig. eh
imorgon ska jag leka med lollo. haha, konstigt!
ska ge henne ett påskägg :) och så ska vi ta några påsköl. haha, nån som är på? man får. jag bestämmer.
eh..

nämen pain in ze back. borde börja träna ryggen :S
jag skulle köpt såntdär pilates-kit på rusta förut!
nu ska jag nog kila ner o dra en rök. kanske man hinner spela lite innan maten är klar. eheh
kul om jag har fått träningsvärk i handen för att jag har spelat. HAHA
men det är det värt!
träffade ju Don igår <3 blev medlem i familjen. sonny var jättesnäll mot mig.
men sen dödade ju tattaglia min tjej. SÅ SNÄLL! jag slängde in han i en ugn.
^___________^
jag tror tyvärr att sonny kommer dö nästa gång jag spelar.
det är fan inte coolt att han ska dö. han är kung ju.
bada-bing!

5:
nu har jag ätit. ska nog spela tills dallas börjar. längtar <3

vi har ju börjat lyssna på musik när vi äter. haha
mami spelade klassiskt förut, haha, ba överklassfamiljen ><
och jag brukar alltid ha musik på när jag håller på i köket
så nu har jag blivit van. igår & idag har vi lyssnat på cash. förvånade?

nej, nu måste jag döda lite.
de hade discovery på på gymet, det var nåt krigsprogram. blev så lite sugen på att spela då. haha
jag borde aldrig gå ut mer >< lilla aggro.

6:
ÄH!
råkade dricka en massa öl med mami (en stund) och papi.
kollade på dallas, sen lyssnade vi på musik och sen blev jag lite lurig! ><
ja, herregud.
känner inte för att ta några påsköl imorrn längre. haha, men det ändras nog!
ska väl sova nu.
MHHH, klockan kan väl vara 4 då :(

+ kul att heim hörde av sig idag? O_o på mobilen alltså. haha, men han var ju full såatteh..
MMHH

men fyfan, fyra. jag spyr.
ska tvinga kenzo att spoona med mig. det är ju schysst att han lyssnar till n00b. hahha
"n00b?" "kom då, n00b"
^^
jag är n00b. din mamma är.
GÅ HEM!

hejdå

Kommentarer
Postat av: Bosse.

N00bs ftw!

2007-04-05 @ 17:39:41
Postat av: Anonym

"jag slängde in han i en ugn."
HAHA!

2007-04-05 @ 18:42:21
Postat av: Bo!

det var jag som skrev förra. eheh

2007-04-05 @ 18:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback