get rhytm, when you get the blues

come ooon, get rhytm!
så lite party! ^^
country-party ftw!

meneh.
jag ska fix it nu. sen ska jag gå ut med kerdiz och gå upp till lollo.

en fråga bara.. vad ska jag äta idag? O_o
jag ska äta o dricka hela dan så att det går bra att träna ikväll.
hoppas att det inte är någe folk där heller.
meneh. äh, jag får rota fram nåt.
det löööser sig.
skönt med fredag imorrn <3
fast vart tog den här veckan vägen egentligen? har ju inte gjort nåt vettigt alls.
får göra det sen när jag kommer hem.
efter dallas förstås.

hejdo

2:
lilili
solade på lollos balkong idag, ljuvligt skönt <3
sen så spelade vi yatzy också. jag vann!

kom hem, lagade mat. det blev en pastasallad, fräste lite färska champinjoner, tomater, skinka & rödlök
o hade i. blev helt okej ^^
måste visst laga kvällsmat till mig också. vete fan vad det blir.
vi har ju aldrig nåt att laga.
aldrig nåt kött :( inte ens quorn :(
kan väl bli vegan då. haha

och OMG!
dallas idag alltså. jag säger då det!
JR hade ju visst köpt en massa bensinmackar, sålde fett billig bensin. så alla oljekungar blev sura som djur
och så kom de till ewings grillfest och började härja.
då blev miss ellie fett sur och sa:
"jag är trött på den här tävlingen mellan mina söner. imorgon ringer jag harv smithfield, jag ska se till så att domstolen ogiltigförklarar jocks testamente.
och sen ska jag sälja ewing oil."
:O OMG!
vad ska hända med ewing oil? :O
tjena. ojojoj.
skrek ju framför teven. haha
" :O näää!!"
spännande att se imorgon! nu har det börjat hetta till igen.
måste ju ha varit 1 år sen jock dog också :( han skulle ju komma till grillfesten (ewings har fet grillfest varje år)
men han kom aldrig :( var så lite sorgligt!
åh, saknar jock som ett djur :(
: *

meneh. jag skulle ju göra nåt vettigt idag. men dan bara försvann.
ska kolla om det har kommit några nya jobb iaf.
måste fundera ut nån mat också. baah
måste äta ordentligt innan jag tränar.
usch, jag hoppas att det inte blir som förra gången :( känns jobbigt.

meeeen. come on, get rhytm! when you get the blues, come on get rhytm!
johnny hjälper mig <3

idag kan man ju läsa hela kvällen om man vill. för det är bara piss på tv.
medium alltså.
><

men nu ska jag kila. hejhej, hej.

3:
a young cowboy named billie joe grew restless on the farm

haha, älska southern-names!

nu sitter jag här. och försöker komma på vad jag ska laga för nåt.
vi har ju liksom inga tillbehör. köttbullar typ. men jag åt makaroner & köttbullar igår.
hm.
kanske kan göra lite råstekt potatis?
jovisst.

jag älskar att hänga i köket nuförtiden <3
det är kul att lyssna på musik när man fixar & donar :)
I get the rhytm liksom.

HOW HIGH´S THE WATER, MAMA?

åh, johnny yuma nu :D
johnny yuuuuumaaa, the rebel
eh.
: *
måste skaffa mig en cowboy snart.
finns det nån på helgon eller? haha
får väl lägga ut en internationell kontaktannons.
så några blattar som skulle skriva då. haha
alltid ><
men jag vill ha en american dude nu.
amerika <3
haha, nu hatar väl alla mig.

MEN PUSS PÅ BUSH!
nä, faktiskt inte.

4:
djuuuuhuuur.
eh.

meneh. har ju tränat nu! :D
det gick fett bra.
fett skönt.
eller egentligen inte, men nu är det.
ännu skönare efter att jag har duschat.
svetto. haha
apropå sv, så såg jag svini när hon körde bil ^^

vahettere.. ska väl hoppa in i duschen nu, sen ta kväll.
dvs sätta på mig morgonrock o hänga i soffan. ska nog läsa :)
ljuvligt.

hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback