(ghost) riders in the sky

bästa låten ever!! <3

jag är nu besatt. jag måste köpa skivor. jag vill ha alla!
><

meneh. sov till 12 idag, ljuvligt. men jag ska inte göra det till en vana.
men jag är nog ikapp nu.
var nyss ute o promenerade lite med kerdiz, lollo & adrian.
trevligt med lite sällskap sådär :)

jorå. nu sitter jag här och funderar om vi ska ta det där programmet om..
nej, vi kör en sång istället!

dididididididididididi
eh..
jag borde börja lära mig spela ett instrument. men det är inte ens kul när man inte är underbarn. haha
palla lära sig liksom. jag vill kunna på en gång.
kul om man kunde ta fram en gitarr & bara sitta o jamma.
jag hoppas att jag får träffa johnny & elvis när jag dör. de har säkert fett kul nu.
hoppas farfar har träffat dom, fett coolt :D
jag tycker att han kan höra av sig. jag vill veta hur det är där vart han är.
men den som dör får se. haha
spännande, tycker jag.
jag hoppas bara att det inte är som det är här. jag vill kunna träffa såna som jag vill träffa.
undrar hur man ser ut när man dör? eller jag menar, när man kommer nånstans, om man ser ut
så som man gjorde då man dog. eller om man är ung.
man kanske får välja själv. typ att man ser ut så som man gjorde när man var mest nöjd.
man vet ju aldrig.
hur det än är så kommer james dean att vara het, för han var ju het när han dog.
m´m´m

dagens i-landsproblem:
det är hockey istället för desperate housewifes ikväll också :/
men frukta icke, för det är christine som vanligt kl:22 :D:D
och eftersom det inte är deppe, så tänker jag kolla på walk the line.
men piss! mina parents är ju inte hemma kom jag på :O
äh, de kan kolla på den nån annan gång. jag orkar inte vänta mer.

jahapp. om man skulle ta &.. jag vet faktiskt inte.
ska jag äta lunch eller? jag orkar inte laga nåt. kan väl äta rester då.
har ingen inspiration idag.
men jag röker, käkar & diskar.

jippieayoo, jippieayeeey
: *
lilla pusslåten.
ladda ner:
johnny cash - (ghost) riders in the sky
jag lovar att ni gillar den ^^

jag tror inte på det.

på återseende

2:
ojojoj, jag säger då det!
slutet på dallas :O
JR & sue ellen håller på o gifta sig, och när prällen frågar om det är nån som har några invändningar
så stället sig cliff barnes upp, och precis då tog det slut! :O
spännande! längtar tills imorgon <3

nu har mami kommit hem så jag ska väl gå o säga hej.
annars så känner jag mig mest tjurig. haha
pissigt.
men det går över!

kenzo spydde ju idag. inte coolt. :/
bara för att han ska käka en massa skräp när vi är ute. och han tuggar ju inte ordentligt heller, typ
sväljer allt helt.
han får skylla sig själv. inte för att jag tror att han brydde sig..
han spydde upp en hög, och sen fick han gå ut o leka medan jag torkade upp det. haha
><
han kan ju glömma att han får nåt gott idag.
blir han väl sur när vi ska kolla på film sen.
haha, snutten : *

3:
jag har ont i magen :/
träningsvärk har jag också fortfarande. haha, mogen

ska byta om nu, sen käka och sen träna.
hoppas det går fort som djuret. vill bara hem o duscha o ligga i soffan & glo på film.
gosigt det kommer bli :)

imorgon ska jag sola igen, woho!
drömde ju att jag skulle göra det. haha, blev fett stört O_o
hoppas att det går bättre på rilli.

jag vet inte ens hur det känns. men jag hoppas ändå att jag kommer få göra nån gång.
but how?

jag vill köpa böcker. 70st.
undrar om jag kanske ska leta lite.. kanske hittar nån billig.
skulle väl behöva gå till bibblan också men jag har inte ens ett lånekort tror jag.
säkert spärrat. haha, fick alltid 700 skulder ><
de har säkert ändå inte mario puzo.

får väl googla då.
jag är inne på google typ 70ggr om dan. fett bra att det finns <3

4:
smart när jag skrev blogg och sen glömde spara. haha
meneh.
jag höll ju på att svimma när vi tränade så jag fick åka hem :/
ruttet. hade t.o.m ätit & allting så jag förstår inte varför det blev så.
har väl aids <3

jag råkade bli medlem på tradera idag, lade ett bud på mario puzos gudfadern.
:D:D:D
hoppas att jag får den fett billigt! woho!
eh.
har väl inte råd egentligen meneh.. ah well!
får väl hora. ska ta betalt av jimmy. eh
men MMHH.

kollade på walk the line ikväll. är så lite kär i joaquin nu <3
lilla kitten ^^
m´m´m
söt!
image16
varför kan inte jag få? jag är faktiskt snäll! oftast iaf..
men nädå! jag får ingenting, jag.
lilla skabb-horan. kan inte ens få bli ihop med en hollywood-actor.
what´s up with that lixx?

I find it very very easy to be true

går väl o lägger mig då.
får väl drömma om joaquin <3
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback