glad påsk!

idag är det påskafton. jag har min nya klänning. love it <3
den är så himla babysöt. fast jag har ingen bh som passar till den. hm
ah well. det löser sig.
ska ju ändå bara vara hemma idag.

"om du letar i en vrå
kanske vid en tv-tablå.."


haha, det var ledtråden till mitt påskägg, det låg bakom soffan :P
jätteroligt ägg var det. fick två scarfs som jag o mami spanade på förut, det var det som låg i lindex-påsen.
skitsöta är dom :) babyrosa och babyblå, men vita prickar :) fint att ha den blåa i forden sen!
jorå. sen var det ett påskägg i det stora ägget, med godis i, och sen ett babylitet ägg med 200:- i :D
och en massa candy förstås ^^ och en bamse-tandkräm. haha
roli, roli!

ikväll ska jag titta på passion of the christ, har velat se den i sju år.
mel gibson ftw!
jesus ftw! eehh.. näe. men det blir nog intressant.
sen såg jag att filip&fredrik skulle vara med hos stina ikväll. haha,. får se om man kan kika på det också.
älskar de där grabbarna.

nu ska jag nog spela lite :) hej hej

2:
woho! först blev jag michaels capo regime, och nu är jag underchef ^__________^
var ju dopet idag. så nu har jag dödat the heads of the five familys.
:D
ska bara spränga deras baser också. gah, orkar inte göra det nu.

ätit påskmat har jag hunnit göra också. mätt som en plätt nu.

bah. tråkigt med helg. inget dallas.
jag blir helt gaalen.
nej, det blir jag faktiskt inte. men jag vet inte vad jag ska hitta på riktigt.
det löööser sig. det går över.
hejdå

3:
ladder 49 på tv nu <3 fast papi höll på att kolla på nåt annat så jag får inte se.
ska försöka se den nån annan gång. har sett den förut & då tyckte jag att den var baby bra.
joaquin phoenix är ju med <3
jorå.

just det. i maj så åker ju lollo till bulgarien. så jag ska bo i hennes lägenhet då & ta hand om molly
o sådär. :D
då måste vi ha lite girlsnight, tycker jag!
haha, säkert ingen som vill komma. jag ba sitter ensam hela dagarna ><
äähh

jag vete tusan vad jag ska göra. borde plugga lite, men det känns inte så pepp att plugga på en lördag.
jag kan väl göra en grej då. sen spela :P

4:
vi var hos tomas & riita idag. det var väl trevlans.
:)
kikade lite på stina! där
sen åkte vi hem & kollade på passion of the christ dårå.. den var brutal och inte så fräsch :S
jesus var förresten jävligt divig. haha, men det är väl bra med bra självförtroende.
sen tittade vi på ghost ship, hade inte sett den innan. den var bra. spännande osv.
:O
jag gillar spökfilmer. inte skräckfilmer, men spökfilmer. jag gillar inte blod & sånt.
blundade ju typ hela potc. :(
meneh.. ja. trevligt.

nu mår jag illa & har ont i magen. haha
hoppas att nån kommer och äter upp mitt påskgodis under helgen. jag pallar inte.
man mår bättre när man är nyttig. fast det kan vara trevligt att festa till det lite ibland.
men jag har festat till mycket nu tycker jag.
ah well! det är ju bara påsk en gång om året!
efter det så ska jag inte äta fettofett förrän på mamis födelsedag kanske. om det blir nåt fett då.
annars blir det inte förrän på min birthday ^^ jag ska ha såndär fransk chokladtårta då. fett gott.
haha, ba planerar.
jag längtar till maj :) 20, köping, bo i lollos lägenhet ;)

papi sa till mami idag att han trodde att jag var lite för känslig. haha
bara för att jag berättade att jag typ började gråta när jag blev medlem i familjen i gudfadern-spelet. HAHA
men det är så himla fint! blev så himla happy när Vito pratade med mig <3 och när sonny kramade mig <3
eh..
kanske det har nåt att göra med att jag berättade att jag bölat som ett djur till den otroliga vandringen också.
men vadå? är man för känslig då? det tycker jag väl inte..
jag har bara bra kontakt med mina känslor. eh, eller nåt.
jag är iaf happy ändå :)

men jag gillar inte folk som inte svarar på sms.
palla ringa lixx?
äh.

nu ska jag sova.
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback