go comb your hair!

jag drömde så himla rolig dröm inatt! :D
jag var typ med två killar, jag minns inte vilka det var men jag tror att den ena var joaquin för jag drömde
om honom innan. haha
och vi var typ militärer eller nåt. fett häftigt, vi hade massa vapen! :D
men sen så var det en massa andra grupper med agenter o militärer eller vad fan det nu var, som
ville komma åt oss. en av de där grupperna hette "meshuggah" haha, det stod på deras hjälmar.
men iaf, det var fett ballt.
^^

jorå. work it idag då! ><
men det går fort iaf.
tur det.

igår var man ju pigg. gick typ o lade mig efter schyfferts program. haha
som för övrigt var helt okej ^^
sen ringde ju mami kl.1 på natten. jag ba: wh00t? trodde att nåt hade hänt liksom.
men hon hade ju ringt fel när hon skulle ringa till taxi. hahah
så pigg!
hon är ju bakis idag :D
haha
hon brukar typ aldrig festa till det, så det är kul tycker jag.

jaja. om man skulle ta & lägga på ett kol då.
vi hörs!

2:
den bästa komplimangen man kan få är nog när någon vill vara mer som en.
:)

jorå! det gick bra som fan att jobba.
har delat ut korv med bröd åt alla städande golfare idag.
sen har jag diskat som vanligt.
lättförtjänta pengar.
men jag pallar inte att jobba där i sommar igen. haha
hoppas jag får jobb på iss <3
:)


kul om inte jag kan vara nykter en enda helg.

haha

det svider ju i öl-tarmen ><

ska försöka styra upp nånting med sweedy sen ^___________^
bah. blir ju alkis.
äh vafan! man är bara ung en gång. haha
jag har faktiskt inte druckit öl på en vecka.
och det är tråkigt hemma. inget bra på tv idag heller.
så........
puss.

nämen jag kilar. ska käka snart. sen blire dusch osv.

jag undrar jag.. om jag ens har några kläder?
kanske.

men hejpa : *

3:
nåt bra måste det ju finnas.

nu har jag ätit lunch.
ska väl dra en repa med hårbollen. sen blire till att duscha och hoppas att det händer nåt
skoj ikväll.
skulle kunna tänka mig att dra igång mellan-kröket.
eller kanske stora? nee
lilla stora kröket.
>< kan ju inte hålla på!

"festa med motstånd"

motstånd:
var?
hur?
när?
med vilka?

haha, så lite motstånd ><
ah well! det går om man vill. det sa andré igår.
han är ju skön.

får väl dra till ögir.
hahah
ÖGIR
eh.

nämen poo.
jag går nu. så jag kan komma hem sen.
O_o

hejdå

4:
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORN
TO
BE
WIIIIIIIIIIIIIIIILD!

haha, alltid jag o göran ><

meneh. party idag då!
jag är ju en lyckad nykterist. haha
men kul att parta med sweed! hon är ju kung ^^
hoppas att jag får träffa de andra brudsen med. får se vad planen blir.
nu ska jag ta en öl, och en cigg, och så ska jag försöka få i mig nåt att äta innan det är dags att kila.
hoppas orgy o svin hämtar mig ^^ vore ju great.

men idag kör vi lucy-frippen, ok?

hej

5:
jaha, här sitter jag & har det bra. eh
fast ölen var lite ljummen.
men gudarnas dryck, m´m´m
vahettere.. vad händer?
say wh00t?
idag är jag på ett sånt humör att jag skulle kunna bli full på 1 öl. haha

vad ska jag ha för skor? alla är tattiga :(
antingen blir det mina vita skabbskor, för dom är bekväma osv.
eller så blir det mina cowboyboots. hm.
these boots are made for walking..
då blir det liksom Lucy Ewing goes 50´s.
varför inte, varför inte?

meneh. hur och när ska den hannan åka?

nästa helg, kan ni skriva upp i almanackan, för då ska jag o lollo dra igång
STORA kröket.
:D

det är bäst jag lägger ner nu, börjar låta som en alkis.
söt joaquin är när han varit på rehab för alkoholism! aww : *

hejdå

6:
ÅH SÅ FORT DET GÅR!
blir ju bakis snart.
haha
><

meneh. snart så!
hejdå

7:
men MMHHH!!!!
hatar män.
ska aldrig beblanda mig med dem igen.
tacka vet jag tjejer!
ehhhh.. de är ju också cp. men ffs.
MHHH, så mogna. blir så jävla pissed,

går väl o lägger mig. tänker inte göra npnting imorrn.
kan instte ens stava. orkar inte,
GHEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback