gudfadern-spelet

nu är jag fast igen.
installerade gudfadern nyss. eller ja, förut. har spelat sen dess.. med avbrott för desperate housewifes och christine förstås ^^
meneh.. jorå.
mördade nyss paulie.
jag tänkte att jag kanske inte ska spela hela natten som värsta n00ben. men det är ju så jävla great <3
och jag ska ändå inte göra nåt särskillt imorgon på dan? :)
såå.. jag kan spela en liten stund till, ok?
fyfan. han som jag är, min gubbe som jag gjort alltså. han är m´m´m! johnny heter han. man säger det med såndär italianamericanaccent. fett sexigt.
haha n00b! :D
men : *
härligt det är att spela igen. kom på mig själv med att le som ett djur när jag misshandlade skiten ur några där i början när man får lektioner av luca. det är så himla kul! :D fett bra sätt att få ut sina aggressioner på.


image6

m´m´m. michael corleone <3 jag vill ha en italian american med hatt <3 fett hett.
haha
men jag är normal annars, jag lovar. nästan iaf. liiite bögig kanske.
det är tur att man inte är bög, eller lebba i mitt fall. det är tillräckligt svårt att hitta nån nu, fatta då när man ska
veta att den också är en lebba. ba: hm..
man kan ju inte stöta på en straight. eller man kan, men fett onödigt och skämmigt. haha
fast jag stöter inte på nån. jag vet inte hur man gör.
men jag får ligga ändå. haha ><
äcklig.

meneh.. snart är klockan 12. man kan ju köra iaf ett par uppdrag till. jag måste döda den där killen.
har ju inte kört nåt bonusuppdrag än. jag pallar nog inte att ta över lager och skit. det tar ju sju år.
men lite småjobb kan jag göra :)
eller? jag kanske börjar bli trött nu? hm.
ah, vi får se!

det här var allt för mig idag. skrev ju bara typ 4 ggr men ändå.. haha
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback