I´d love to wear a rainbow every day

and tell the world that everything´s okay.

but just.. haha, kan ju hålla på i sju år.
så himla bra text!

meneh. gomorron, gomorron.
tvingade mig att gå upp vid 11.
nu har det gått en timme men jag är inte klar.
måste plugga som ett djur idag. peppande.
ska ju kugga på provet imorrn.
haha
><
give me brainz, pliiiz!!
jag hatar att vissa måste kämpa mer än andra.

jag har drömt jättekonstigt inatt.
såna där drömmar så när man vaknar, så vet man inte om det hänt på riktigt eller inte.
ah well.
drömde ju att jag hade en häst iaf. haha
den skulle bo i garaget. jag drömmer alltid att jag har en häst, så får den bo i garaget.
I WISH!
den kan bo bredvid forden, det finns faktiskt plats!
:)
meneh..
äh. får väl försöka fixa så man kan få komma o rida hos lotta nånting.

jag har inte ens tid att sitta här.
men jag är så trött o skabbig. haha
typ två-dagars-baksmälla.
hoppas att jag hade kul iaf.
haha ;D
borde ju inte få bjudas ><

nä, nu ska jag fix it här.
hej med er.

P.S. äntligen måndag! D.S

2:
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=42161947
hade ju glömt att den skulle avslutas, haha
men jag fick dom! wohooo!!!!
lyckan <3
men samlarbilderna kan jag säga hejdå till. har inte råd.
men jag ville hellre ha det här faktiskt, tjena släktträdet lixx! :D
även om det kanske är större samlarvärde på de där andra bilderna.
men jag är iaf happy nu! :D
och fattig. haha
har ju inte ens några cash typ! får väl hora.

men hejdå :D

3:
gick ut till brevlådan nyss.
när jag hämtat posten såg jag ut såhär:
^____________________________^
för min bok hade kommit <3
den är så fin. jag älskar den <3
skulle vilja börja läsa nu på en gång men jag har inte tid.

ska gå ut med kerdiz nu
sen ska jag hem o diska, plugga, laga mat, äta, diska igen, kolla på dallas.
efter det ska jag plugga igen. och sen ska jag äta, byta om, gå o träna, duscha
plugga igen, kolla på prison break (säsongsavslutning idag!) och seinfeld.
och sen.. kanske.. jag kan läsa lite :)
ljuuhuuvligt.
vad bra den här dagen började!
:D

4:
haha, LJUVLIGT!
när jag gick över torget på hemvägen, så var det en dragspelsman som stod o spelade
utanför konsum (hahah, lilla tattarbyn) och tror ni inte att han spelar gudfadern?
JODÅ, JODÅ, JODÅ!
haha
jag ba log som ett djur ^^
först ba happy för att jag fick gudfadern-boken, sen spelar dom gudfadern på torget.
:D hah

men. nu ska jag plugga en stund.
tjarå!

5:
jag gjorde ju en soppa idag. blev visst så äcklig!
fett god :D
då blev jag fett glad, för jag kände mig så duktig. haha
jag börjar bli en hävert i köket nu faktiskt! ^^
fast ingen får veta. för det blir bara bra när jag gör mat åt mig själv.
annars är det katastrof.
sen ser det ju ut som tredje världskriget när jag är klar.. men det är en annan femma.

pam har ju dragit nu. det är fan inte coolt.
och katherine är ju fett cp. hon kommer vilja ha bobby. är den här snälla systern!
jag hatar systrar. kristen var ju också cp. men hon är död nu.
hoppas katherine också dör. även fast hon har jättefina ögon.
ah well..
jag vill att kampen mellan bobby & JR ska vara slut nu. den förstör ju hela familjen :(
annat var det på jock´s tid!

men ffs. kul om jag är pissnödig hela tiden. hoppas att det är för att jag har ätit soppa
o druckit massa idag.
för jag orkar inte ha urine. då kan man ju säga hejdå till kröket i helgen :(
HAHA
nyss kommit ur baksmällan, så ba: hej kröket!
näädå.
men.

ska väl plugga lite igen nurå.
om det inte går bra imorgon så vet jag inte vad jag gör. jag har ju kämpat som ett djur.
pluggar varje dag typ. jag orkar inte ens vara cp längre.
:( orättvist.

hejdå

6:
nu har jag pluggat som ett djur. jag blir varken smartare eller dummare.
så jag ska nog sätta mig o läsa en stund nu.. :)
måste komma in i gudfadern-stämning först.
hm....
så.

:D
laterz

7:
spännande prison break var! :O
tattigt med säsongavslutning dock :/
men nu märks det att det börjar bli sommar.
såg ju på min nya fil att den går ut 1a maj.
maj liksom, fett snart! :D
längtar till min birthday <3 hoppas det blir ljuvligt väder. måste ju till köping.
love it! fett bra cruising där alltså.

meneh.
träningen blev flyttad tills imorrn. inte mig emot.
så jag har läst hela kvällen istället :) clemenza är nu på väg att döda paulie.
hejdå paulie. fett körd.

har betalat dallas-auktionen också. hoppas jag får grejerna fort :D:D:D
ihih

nähä. nu ska jag väl sova. orkar nog inte plugga nåt mer. gör det imorgon istället.
kan vara bra att få en good nights sleep innan man ska möta döden.
fyfan vad döden.
ska be innan jag går o lägger mig. haha
hoppas gud är snäll mot mig. han borde vara, tycker jag.
för jag är ju ganska snäll.. right?
det är bara att hoppas.
men 3 poäng mer än förra gången, det är väl inte för mycket begärt?
pliiz brain! work with me on this one!

usch.
men godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback