I don´t like it but I guess things happen that way

idag är det alltså dagen D.
dagen död.
apropå det så har ju boris jeltzin dött. synd, han verkade skön. haha
men alla skola vi den vägen vandra.
ANYHOW!

drömde att jag o alla girlsen var i puertan. haha
fett kul. vi satt på nån krog. o soppi söp t.o.m :D
hon skulle fylla år dagen efter. det hade gått exakt ett år sedan vi söp till i puertan på rilli.
men jag minns inte om det var just den dagen, med norrmannen och det? anyhow..
det var lite kul :) men alla pubar stängde fett tidigt. vi ba: say wh00t?
vet inte om vi letade reda på nån ny, för jag vaknade.
typ 2min innan klockan ringde.
kenzo vaknade inte förrän den ringde. haha
han ba "ding!" så fort den ringer. sen somnar han om igen. han är värre än mig, ärligt.

nu ska jag väl klä på mig o fix it osv..
sen ska jag plugga och äta och sen åka.
hoppas jag kan åka på en shopping, för jag har ju inga mer cash. får väl gå från stan annars. haha ><
måste ju hinna hem till dallas ffs!

USCHUSCHUSCHSCUHSCUHSCUHSCUHSCUHUSCH!

I don´t like it
but I guess things happen that way :/

idag kan det bli så att jag än en gång får det bevisat för mig att jag är trög.
eller så blir jag happy.
men jag tror mer på det tröga.
jag glömde ju att be igår. får väl göra det nu istället.
tänkte läsa bibeln nån dag också, kan vara bra att veta vad som står i den.
har läst typ halva förut men jag minns inte.
det är ju kul med historierna om jesus.
och lukas-evangeliet är ju fint också..
haha
n00b.

men poo. usch. hejdå :(

2:
mår så lite illa nu :( spyr väl!
:((
om jag klarar det här, så kommer jag aldrig be om något ever again.

INRE FRID NU!

haha
meneh. ska väl värma lite soppa nu.. spyr väl när jag ska äta den.
ska gå om 40 min :((

wish me luck.
det lär behövas.
hejdå

3.
döden.
nu är det då såhär att....
JAG KLARADE DET!!!
:D:D:D:D:D:D:Dx7

woho! who´s the man? eh
tog ju ett manlighetstest på nätet nyss:
"Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll?"
kan väl vara man då.. haha ;D

meneh. iaf.
fick 53 rätt på teoriprovet. 52 var godkänt. haha ;D
men huvudsaken är att jag klarade det.
imorgon ska jag ringa bilhorskolan o boka lektioner. får säkert inte, de är ju cp där så..
men papi sa att om det blir nåt fuffens så skulle han följa med mig dit o "läsa lusen" av dem. haha
aww <3

men jag är fett happy nu. ni anar inte hur skönt det känns att vara klar med den där skiten.
aldrig plugga mer! :D
men nu är det bara resten kvar.. uppkörning :/ men jag ska klara det. jag har gett mig fan på det.
sen ska jag köpa en lincoln ^^
fast jag får inte för papi. haha
han säger att det är en hallick-bil :(
men jag är ju ändå man så jag kan lika gärna vara hallick också.
lincoln continental från 70-talet nångång. m´m´m
som allroundbil. sen en mustang eller en annan schysst cab som sommarbil.
inga bekymmer!
eh..

nu är jag hungrig som ett djur. men det går nog över snart.
ska träna idag också. kommer bli drygt. fett varmt ju.
+ att jag har lite huvudvärk för jag glömde brillzen när jag var ute med kerdiz.

btw, bra om JR ska sälja en miljon fat olja till kuba. MMHH
hoppas bobby kommer på honom, då blir det hejdå JR. olagliga affärer kan man inte syssla med ju.
bara om man heter corleone.

hejdå

3:
nu har jag ätit. lapkojs eller hur det nu stavas.. haha
same-mat. jag trodde att det var det. men mami sa att det kom från irland eller nåt.
jag tror ändå att det är samemat. lappmat liksom. lappkojs. haha, jag vet inte.
ska väl byta om nu o vänta på att ankan ska ringa.
fortfarande huvudvärk. inte coolt, inte coolt.
men jag hoppas att jag klarar mig utan några större besvär.
skönt att komma hem o duscha sen <3 det är så ljuvligt.
bästa duschen ever. efter träning. sen sätter man på sig morgonrocken o tar det lugnt resten av kvällen :)
deppe ikväll, och christine <3
hah, kändes som att jag nyss skrev det, det gjorde jag ju.
men jag menar att veckorna går så himla fort.
snart är det helg igen. stora kröket. what to wear?

hörde från en säkert källa (lollo) att det skulle bli fint väder i helgen också.
ljuuhuuvligt.
kanske man kan hoppas på en liten sväng med bilen? ^^
jag vet ju ingenting.
stora bilen och stora kröket, skulle vara lajbans. men som sagt, vem vet?
höh öh

men vad misär. what to do?
äh, byter väl om iaf. kan läsa en stund också.

hejpa

4:
jag måste lägga ner. haha

nu har jag tränat + duschat.
feels good.

tänkte börja på en teckning som jag ska ge min mami på söndag, hon fyller år
och jag har inga pengar. haha
^^

kul om jag har spenderat 16 lax på ett körkort som jag inte ens har. haha ><
10 har jag t.o.m betalat själv. hejdå pengarna :(
men nu jävlar i helvete.
måste komma ihåg att ringa horskolan imorgon. reminder!
skämmigt det kommer bli.
men jag har ju bestämt mig för att jag ska bli duktig nu.

söt bili var när hon ringde o sa grattis till mig : *
ska bli roligt att festa till i helgen. bara det löser sig med plats osv..

imorgon ska papi strejka på jobbet så då ska vi förhoppningsvis ut o övningsköra lite.
kan behöva köra med honom. man lär sig inte så mkt med mami.
hon sitter mest o skriker. haha, härj.
jag ska aldrig övningsköra med mina barn. fett läskigt. det får min man göra.
haha, kommer få så många män! ><
hej gross lixx.

men n00b-lollo svarar ju inte ens på msn. då går jag.
hejdå

5:
alltså.. what´s up with guys?
och sex? killar och sex?
jag fattar inte. det är överskattat med sex.
kramar & pussar ftw!
man kan ju inte ens hångla med en kille, för då tror han att han ska få gå hela vägen.
så därför röstar jag på pussar.
pussar är mysigt :) och babykyssar. :)
alltså små kyssar, inte kyssar med babysar :(
men pussar o kramar kan jag få av kenzo, så det är ju great.
haha
ja, hursomhelst så fattar jag inte hela den här obsessive grejen.
DET ÄR JU BRA ATT JAG KAN SVENSKA!
börjar ju likna fuckin victoria silvstedt. haha

jag vill ha målargrejer. köp till mig.
jag känner för att skapa.
haha, n00b.
men serre. hm. får fixa det när jag får cash. när jag blir 20 <3 men de har väl tagit
bort alfakassan då. borgarsvin.

nähä, jaha.
skrattade svinmkt till christine. LOVE HER!
image28
:D störtskön!

haha.. störtskön.. eeehhh


men nu ska jag väl sleepa.
kul o jobba imorrn >< nä.
hoppas att jag hinner hem till greys bara <3

godnatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback