I found myself alone when each day´s through

typ.

men gomorron, gomorron!
idag vaknade jag iaf tidigt. fast jag ville sova mer, men jag pallade inte.
jag hinner nätt & jämt fix it lite innan filmen börjar.
ljuvligt!
m´m´m
men kul att hon jacinda (?) är med. hon har spelat mot båda mina favourites. jävla hoe.
men hon är väl söt iaf. den jäveln. hah
jag önskar mig en flaska söthet när jag fyller år.
eller.. en stor jävla tunna.

nähä, jaha.
uh, nu började jag må illa.
är väl preg. haha, troligt!
men det är den där jävla naturella youghurten. den är ingenting mot min fil.
fil ftw! måste köpa fan.
kul om jag äter exakt samma frupp varje dag. så lite autistisk. haha
fast ibland på helgerna så kan det bli äggfrukost. kokt ägg alltså.
det är ju värt.

nä, nu ska jag gå o bajsa tror jag.
hejdå

2:
nu har jag kollat på Ladder 49
grät så lite!! gud, jag hade nästan glömt bort hur sorglig den var..
och det blev ju inte direkt bättre av att det var joaquin som dog :(
haha, jag borde fan inte kolla på såna där filmer. jag blir helt utmattad när de är slut
för att jag har gråtit så mycket.
haha, lilla nörden. så lite känslig ><
men jag vet att bobo grät till narnia idag, så det är ok :P

image25
m´m´m!

jag satte på johnny cash efteråt o skulle äta. då var det ju ring of fire som började.
haha, jag ba: :((
men det gick bra. sen diskade jag, och dammsög.
haha, var så lite speedad när jag dammsög. jag ba sjöng gospel o härjade runt.
:D
nu väntar jag på dallas, sen ska jag gå ut o gå. hoppas att det inte börjar regna :S
ser ju fett mörkt ut, må jag säga.
men jag orkar liksom inte byta om. har ju bara korta byxor på mig.
alltså såna där som inte är långa, men inte korta. halvkorta. lite pirat sådär.
jorå.

idag är det deppe + christine :D:D
längtar efter christine <3
min mami har ju också börjat gilla det. min papi med.
mami igår ba: är det inte christine nu?
efter prison break. men då var det seinfeld, och det är ju dugligt det med.

+ att jag har lite träningsvärk idag.
det är bra det.
+ att jag fått årets första myggbett. på benet.
jag hatar flygfän.

igår var ju min papi på farfars bouppteckning, han tog med såndär
vita arkivet, åt oss.
så jag ska väl börja planera min begravning.
jag har dock inte bestämt färg på kistan. vit eller svart. jag tror den blir svart.
jo, så får det nog bli.
men det är fortfarande lite knas.. för jag vill ha begravning i kyrkan, men jag vill inte att prällen
ska prata så mkt om gud. jag kan ha en prälle, men han ska inte säga att jag kommer från gud
och att jag ska till gud osv. för det är inte ens sant.
jag ska till nangijaala. och träffa elvis & johnny cash. och farfar : *
så det är lite klurigt.  jag ska kika på det där.
man borde kunna ha en borgerlig, i kyrkan tycker jag.
annars är väl det mesta klart tror jag.

blir jordbegravning och sådär.

haha, jag ba längtar.

men typ! jag tycker att det ska bli fett spännande.

fast jag hoppas att jag inte dör en sån död som i ladder 49. ba MMHH

kul att vänta på att den ska komma och äta upp en. tjena pain.

min ska vara snabb & smärtfri.

fast jag tror att jag kommer att dö i nån sjukdom, faktiskt.

vet inte varför. har fått det för mig bara.

blir väl aids. haha, nämen ><


en kvart kvar till dallas.

spännande det kommer bli.

miss ellie har ju bestämt sig för att ogiltigförklara testamentet.

det kommer blir kalabalik alltså ><


men hej

3:
jag hetsar väl vidare i min blogg, hehe
helena ;P

har varit en sväng med kenzo nu. det var inte ens kul.
jag känner mig low just nu. lite ont i huvet, lite hungrig osv.
det går över.
hehe, hör alltid görans röst i huvudet: det går över.
men det gör ju det :)

just nu väntar jag på att min mami ska sluta spela och betala min auktion istället.
alltså, han ska inte betala den. det gör jag.
men han skickar från sitt konto eftersom jag inte har nån internetbank osv.
så han får kontanter av mig ist.
kontanter ftw!

dallas var förresten fett bra idag.
tjena alltså. jag grät ju lite.. haha >< enough.
de var upp i rätten med det där om jocks testamente. och så läste ellie brev som han
hade skrivit när han var där i djungeln :((
men domaren valde att låta testamentet vara som det är.
så.. the battle of ewing oil continues!
da da da daaa! (det där var dramatisk musik)

men speeeedy papa ><
jag får väl plugga sålänge. hinner väl lagom börja innan han ropar.
"ja, kom då"
vi får se.
daddy sang bass.

hejdå

4:
ja, jävlar.
har pluggat massa nu. känner att jag inte kan koncentrera mig mer.
och min papi är inte direkt snabb heller.
fyfan
skulle ju gå fortare för mig att gå o lämna över pengarna personligen. haha
><

nåt som inte känns pepp är att jag måste in till arbetsförmedlingen imorrn.
I hate it.
hon är säkert fett otrevlig också.
alla brudar brukar vara otrevliga mot mig. nämen inte alla..
men typ service-brudar.
:( jag är väl äcklig. ja, det är jag faktiskt. hah
men ändå.
de är ändå värst på ungdomsmottagningen. fyfan alltså.
men jag ska ändå aldrig gå dit igen så..
anyhow.
jag måste ställa klockan, gå upp & fix it, bara för att åka dit fram&tillbaka.
orkar inte göra nåt mer inne i stan. måste hem o kolla på dallas sen ju :O
har ändå inga pengar.
får se om man kan hitta på nåt med nån nästa vecka kanske. ska ju hora ihop lite pengar på lördag.
^^
hah, fatta om folk tror att jag horar på rilli :O

men jag blir fan blind snart.
what to do, what to do?
skulle inte tacka nej till att sova <3 men det ska jag inte göra förrän vid halv elva.
och säkert inte ens då. för då kommer jag sitta här. så kanske vid elva. och så somnar jag vid
tolv för jag är en n00b.

ser här i min almanacka att det blir en fullspäckad dag imorgon.
bland mina vanliga sysslor så ska jag klämma in af & träning.
humhum. iofs så behöver jag inte städa imorgon kanske.. eller jo.
ja, det blir väl som det blir.

ibland undrar jag hur folk uppfattar mig.
men jag kommer aldrig fram till nåt svar.
en del pratar inte ens med mig. det är oftast såna i min egen ålder. såna man inte känner alltså.
och andra kan babbla på som fan.
det beror väl på mig också. man är ju olika i olika situationer.
jag blir blyg när jag är med folk som jag känner mig underlägsen. osäker blir jag.
men när man hittar folk som man har saker med gemensamt med så kan jag bli väldigt pratig.
men så är det väl för alla.
men jag önskar att jag var med framåt hela tiden. typ som lollo & bili :)
jag känner mig mest borttappad överallt. haha
fast inte när jag är full. då är jag cp.
:D

nämen OKEJ!
jag går o lägger mig en stund.
hejdå

5:
NU har papi hjälpt mig.
det gick ju smidigt och bra :) hoppas jag..
hoppas att jag får boken den här veckan. skulle ju vara ljuvligt <3
men jag får säkert inte.

jahapp. och vad ska man hitta på nu då?
sju år kvar tills desperate housewifes börjar.
1½ timme lixx.

HM. jag undrar jag..

hejpa

6:
bomdidibomdidibomdidibom

nu har jag tittat på tv.
christine <3

ska väl gå o lägga mig nu. hugo ligger i min säng :/
får väl se om jag får plats. haha, fattie.
meneh.
ska gå upp tidigt imorrn. ska hinna ta en promenad med lollo innan jag ska
in till stan.
jag vete fan när jag ska äta lunch alltså. får bli när jag kommer hem.
men jag vet inte vad jag ska göra. tänkte ju göra kyckling men det tar för lång tid.
så jag får hitta på nåt annat. en sallad kanske.
shrimpsallad, shrimptoast, shrimpcocktail..
haha, bubba :D forrest gump <3
eh.

jag orkar inte ens med den här veckan. bara tråkigheter.
pissigt att jobba på lördag. men jag får ju lite cash iaf. får tänka så...
hoppas att jag inte måste göra nåt drygt. typ sälja korv :S
jag vågar inte. även fast de betalar med kuponger.
men skämmigt att lägga de där korvarna i bröd. jag kommer tappa sju stycken
och så kommer jag ta i dem med fingrarna och så kommer hälsovårdsnämnden komma.
haha
det är ju bra att jag inte har katastrof-tankar.
><

men. nähä.
off to bed.
g´night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback