I keep my eyes wide open all the time

ilu : *

meneh. lollo ringde ju o väckte mig vid halv åtta. MMMHH
sen kunde jag inte somna om. haha
men det är ok.
låg o drog mig ett tag. väntade på kerdiz osv. han verkar lite tjurig idag tycker jag.. hm.
får snacka med han sen & kolla läget.
^^
får se om de ringer från dagis sen då.. vore ju inte så kul om adrian blir sjuk :/ hoppas att han inte blir.

jorå. skönt att vara uppe tidigt ändå. ska tvätta o plocka lite.
har sju liter disk som väntar därnere också.
men jag gillar att hålla på i köket. sätta på lite cash o härja runt.
det enda dryga är vattenkranen. han bränt mig så lite på det vattnet :( det blir verkligen kokhett. helt sinnessjukt.
borde få risktillägg. haha
och vi har ju handikapp-kran så den stänger av sig själv, såvida man inte har den på varmaste.
störd.
det är verkligen dagens i-landsproblem. jag stör mig på det varje dag.
började nästan gråta förra veckan när jag brände handen av mig. ><

joaquin phoenix är ju vegan. mogen.
hoppas han inte hatar folk som äter kött.
jag är ju galen i kött.
men det är okej för mig.

ladder 49 imorgon såg jag. jag ba: yees.
sen såg jag att den är samma tid som jag ska träna :(
hoppas den går igen.

jahapp. om man skulle ta & fix it nurå.
orkar inte vara för aktiv med det. ska ändå inte göra nåt idag. förutom sola då.
men då är man ändå skabb. ba nude. haha, men typ!
såatteh.

vilka styckeindelningar det var här då. undrar om nina skulle bli glad? haha

men vi hörs. okej. bra

2:
haha, jag borde inte ens få vara medlem på tradera ><
budar på allt.
nämen typ.
lade ett bud på mario puzo - den siste gudfadern, också.
men kalle sa att den var bra så..
jag ba robin. haha
sen hittade jag ju dallas-samlarbilder :D
vill ha dem so bad <3
har ju visst 300:- att leva på en hel månad. ah well!
jag vill ju ha så..
bara det inte blir dyrt så är det ju lungan.
drygt att vänta bara.
var tvungen att stänga ner så jag inte skulle hitta nåt mer att buda på. haha
jag ba tror att jag är rik ><

min handläggare på af skulle ju höra av sig så att vi kunde träffas.
haha, har hört av sig så mkt! hoppas att hon inte gör. jag pallar ändå inte.
är ju retard.

meneh. klockan är inte ens mkt. brukar ju sova vid det här laget.
har fixat lite därnere, men nu tänkte jag tvätta.
sen ska jag diska & gå ut med kerdiz.
kanske skulle skriva ett brev också.
har egentligen inte att säga, men ändå. kommer nog på nåt.
sen ska jag nog läsa <3 och kolla lite filmshit.
trevligt, trevligt.

bah. vad ska man äta för lunch idag? O_o
baajs..
nämen shit.
måste ju gå ner mina påsk-hekton. hehe

jag vill ha 70 böcker!!!
köp till mig:
mario puzo - omertá
mario puzo - sicilanaren
mario puzo - hasard
johnny cash - cash
johnny cash - man in black
johnny cash - man in white

ok?
jag fyller ju år om en månad & 1 dag ;D

nähä. men nu ska jag väl fixa lite mer då. så det blir nån korv till jul.
eh

3:
det sämst med bloggandet är att man inte vet vilka som läser.
aldrig nån som skriver kommentarer heller. bara bo :P och crapz en gång ^^

var ute en sväng med kerdiz nyss. det var skönt.
skulle vara tjock varmt om det inte blåste.
i helgen skulle det bli varmt har jag hört. då kan man hoppas på en sväng med forden
^_______________^

one more time?

jag glömde ju skriva brev. haha
kan väl göra sen & posta imorgon istället.

jag vill också vara en man med basröst! ><
basröst ftw <3
riktiga karlar ftw <3
haha
jag ba pilsk all the time.
^^
närå.
jag är bara n00b.

jag skulle vilja ha en ljusgul scarf.
haha, lilla kycklingen! ;D
skulle vilja ha den här med:
image17

what´s up with me & badboy-alkisar med en cigg i munnen?
typiskt tjejer.
ofta man vill ha egentligen.
är väl modersinstinkten som kommer fram. haha
störda.
men killar vill väl ändå bara ha hoes så..

nähä, jaha.
disk it & sen eat it. kom på att jag skulle ju äta larre idag sa mami.
lax alltså.

jippiayooo!

4:
nu har jag tittat på johnny cash - the anthology (?)
vi hade den på datorn, eller papi hade den på datorn, så jag kikade på den på tv.
genom den där grejen.
ah well.
den var bra iaf.
jag vill också vara nåns june <3
hon & john lär ju haft det bästa förhållandet ever. så himla fint :)
jag tror att han dog av sorg. palla leva när ens bästa vän och älskare har dött lixx.
4 månader efter så kastade han in handduken.
det ska jag med göra.
alltså inte nu. men om jag hittar en bra karl att leva resten av mitt liv med :)
men jaja.
jorå.
jag blir så himla amazed hur han kunde sjunga a boy named sue, live helt great.
det är ju värsta historien, och så sätta melodi på det.
ja herregud.
haha, jag blir alltid så impad av musiker ^^
och avundsjuk för att jag inte kan nåt.
karaoke på hammarn, det är jag det!
haha
><

nu ska jag väl vänta på dallas.
kommer bli fett great!


hej.

5:
varför finns inte andrea bocceli på dc för?
opera ftw, säger jag bara!
men nädå.
:(
här får man inte vara kulturell inte. haha

min mami lovade ju mig för 70 år sen att vi skulle åka till italien o gå på opera.
HAR VARIT I ITALIEN SÅ MKT!
haha, fett dum.
iofs så var det under en kräftskiva som hon lovade det så hon kanske var drunk.
men ändå, jag vill åka till italien <3 eller ännu hellre: sicilien <3
träffa nån snygg mafioso. m´m´m!
eller just ja. jag skulle ju ha en cowboy från södern. och en hollywood-actor.
men jag kan väl ha 7 då. ^^
jag kom på att john ray är ett bra namn.
för då blire cash + JR lixx.
:D
schysst att cash kallades för JR.
<3
john ray är finare än john ross, tycker jag. för jag tänker bara på ross i vänner & han är ugly.
men med ray så tänker jag på ray i dallas, och han är ju en fett snäll cowboy :)

btw, cliff sade ingenting på bröllopet, han drog därifrån. sen dansade han med sue ellen
så det blev världens kalabalik. 70 karlar som slogs i poolen! :O
:D
♥ dallas!

nu har mami kommit hem. kanske papi också. vem vet?

kul om de ringde från dagis o frågade om jag skulle hämta adrian. haha
jag ba: wh00t?
lollo borde vara på väg dit nu, jag sa att de skulle ringa om hon inte kom.
men som jag förstod det så skulle de bara ringa mig om han blev sjukis under dagen.

hah, galet.
ingen ba hämtar honom.
blir som jag på dagis typ. alltid helt alone för min papi glömde att hämta mig. haha :D

because you´re mine
I
walk the line

6:
fläskpannkaka ikväll, jag sa nej tack och gjorde makaroner & köttbullar istället. hah
nu är jag redo.
ska försöka få tag på nettan o se om jag kan komma och sola.

ikväll är det iaf greys.

bah, jag börjar bli trött på min vardag nu. som tur är så har johnny & joaquin kommit
o förgyllt den lite ♥

alltså munspelen i orange blossom special. m´m´m!
jag vill också kunna spela munspel! och gittar, och fiol, och bas.
:D
meneh.. får väl lyssna istället.

jag går hem.
hejdå

7:
how high´s the water mama?

ljuuuuvligt att sola <3
somnade ju lite. haha
hoppas att jag fått lite färg nu. ^^
men jag tror.
får väl hudcancer också <3
ah well. bara jag får leva brunt under sommarn så är det ok.
haha, leva brunt!

fast shit. mina pigmentförändringar på armarna ser ju inte så heta ut :S
kan inte de där vita fläckarna försvinna? ser ju ut som en jävla indian-häst.
hm?

five feet high & rising

på fredag blire öl hos nettan. härliga tider, strålande tider!

vad ska jag göra nu i en timme då? I DON´T KNOW.
spela lite kanske. sju år sen ju. eller ja, två dar kanske..

HAHA, jag n00ben då, råkade lägga bud på en till dallas-grej. SMART!
men jag får hora lite.
det var ju från samma som hade den andra dallas-grejen, så om jag får båda kan
det ju skickas tillsammans. I WISH! fett bra till min samling ju <3
och sen böcker <3 read it!
läsa kanske man borde göra?
jag vet faktiskt inte.
jag vill inte att den ska ta slut. haha

how high´s the water papa?

undrar om mami hängde min tvätt? jag vet faktiskt inte.
jag hatar att tvätta, för jag glömmer alltid bort. haha
men hon var därnere förut så hon kanske hängde min då.
får kolla det.

she said it´s five feet high & rising

är så lite kär <3

hejpa

8:
greys <3
derek alltså, m´m´m
image18

det är alltid så sjuka fall med i greys. haha, love it!

söt kenzo är när han sover <3 haha, han tvärdäckade när vi hade ätit äpple i sängen när vi tittade på greys.
han vaknade inte ens när jag gick ut o rökte efter fråga olle O_o
coolt att hundar blir trötta.
det var därför jag trodde att han var tjurig imorse, men han var inte. han var bara sleepy.
för sen kom han o var pigg som djuret ^^
han blir trött efter partyn också. om man haft party, eller om han har varit på party (söt kenzo är när han är på party)
så sover han typ hela dan efter. hah
som en annan då.

nähä. nu ska jag väl sova.
imorgon ska jag leka med lollo. adrian fick feber idag så hon blir instängd igen :/
tattigt.
får gå dit o spela lite med henne & hålla henne sällskap.
blir väl också sjuk ><

+ att jag sprängde straccis & cuneos baser idag ^_________^
bara barzinis kvar, det blir inte kul :/
men jag har gjort det förr & jag skall göra det igen!

+ att jag tror jag har fått lite färg ^^
neger ftw!
får man säga neger här?
jag älskar negrer <3 speciellt will smith & hon i ikea-reklamen <3
"ni trodde att jag sov"
"oj, jag somnade visst"
haha, störtskön!

nä, nu ska jag pussa kenzo godnatt och gå o lägga mig.
LATER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback