I´m stuck in Folsom Prison

:(
hah, eh..

idag mår jag som igår ^^
fast idag blir det ingen återställare...
lilla alkisen. har inte ens gjort nåt särskillt liksom. eller det har jag väl men..
det är med såna som man inte behöver klä upp sig med så det känns inte som att man gjort nåt special. heh

ooohh, daddy sang bass :D
haha, så lite skön
man vill ju bli frälst när man hör den. haha
eh.
kan väl bli kristen då.
><
nämen

sa jag förresten att jag fick kort av farmor igår?
ingen annan ville ha, jag ba: wh00t! jag tar dom!
det är kort på min papi o hans syskon när de är små ^^
och en familjebild. fett fina svartvita bilder.
ofta man inte vill ha.
fick en konfirmationsbild på papi också. hahahh
SKORPAN!
;D
det är kul med gamla bilder, tycker jag.

jag måste hitta nån som vill dra till the south med mig.
nån som är på?
jag är på. det är bara att säga till.
jag vet inte vad jag ska leva på eftersom jag inte kan så mkt.
men jag kan bli som mickey trotter, jobba lite på nån ranch osv.
plocka skit o sånt. det är helt okej.
sen kan jag bli ihop med en cowboy <3 så kan vi gå på dans. :D
och så ska han kunna spela instrument, så ska vi sitta på en veranda o lyssna på syrsorna
och så ska han spela tennessee flat top box <3
så lite ljuvligt :D
sen får vi sju barn som får jobba på bomullsfälten.
haha, så snäll. nämen
cottonfields back home.

men jag mår faktiskt dåligt när jag hör june carter.
förlåt :(

the beer I had for breakfast was´nt bad so I had one more
for desert.

idag blire läsa av!
och bara ta det lugnt.

on a sunday morning sidewalk
I wish by lord that I was stoned.

hejdå

2:
tog en långpromenad med kenzo när jag hade gjort mig iordning.
LJUVLIGT skönt ute <3 var tvungen att ta av mig jackan.
sen har jag läst hela dan. pussboken, fett bra.
sen åkte vi till kaj o zofia i annero. då åkte vi ford <3 ljuvligt.
saknat den så lite! : *
jätteskönt var det att åka.
zofia ska ju typ kanske, förmodligen, hoppas jag, fixa jobb åt mig :D:D
hon jobbar på ISS. städföretaget. så jag ska väl bli lokalvårdare ^^
trevligt med pengar :) och erfarenhet.
jag får väl åka moppe till jobbet, tills jag får körkort. haha
moppe ftw!
ska ju jobba på golfen på lördag, så då ska jag väl åka moppe :P
pengar <3 
har ju typ 700 mobilräkningar som jag inte betalat. eller, papi har betalat dom åt mig
sålänge. vet inte hur mkt det kan vara. han kan få en femhundring när jag blir rik ^^

jorå.
läste ut min bok när jag kom hem.
fett bra.
4/5 skulle jag ge den.
har önskat mig man in black av kjell o anki. ^^ hoppas jag får den.
tackar inte nej till den killen alltså.

nu ska jag väl.. göra ingenting. bah, tråkigt allt blev.
därför hatar jag att läsa ibland. för böckerna tar ju slut så fort :( och jag har inget
mer att läsa.
men imorrn avslutas auktionen på gudfadern, jag har det vinnande budet just nu & hoppas att jag får den :)

I´m going to jackson.


kl.19 kommer larssons hit o skrapar.

de borde ge upp snart, tycker jag. haha


men ffs. jag vill vara ute.

men kul att bara sitta. jag får leta upp nåt att pyssla med.

hejdå

3:
det slutade med att jag satt. haha
djurade lite med kenzo också.

sen, när jag kollade på playa del sol, så kom ju bili, soppi o tob hit :D
fett kul ^^
jag ska börja vara social igen nu.
har haft så skön egen-tid nu ett tag. m´m´m
inte brytt mig om nåt. eller jo, det har jag men.. inte orkat riktigt.
men jag funderar mkt. bekymrar mig över mina vänner, och blir glad för dem när det händer nåt bra osv.
men jag har inte hängt så mkt. och inte pratat.
men tankarna finns alltid där.
nu har jag haft mitt lilla sabbats-år. nu hoppas jag på det där jobbet och så ska jag ta mig i kragen :)
en ny period i livet har börjat, och det känns great. samtidigt som det är lite.. skrämmande.
men jag är så lyckligt lottad. så det kommer gå bra no matter what.

shit vad positiv jag har blivit. haha
:D
fast jag är inte egentligen. bara lite.

nu ska jag sova. hoppas jag vaknar tidigt imorgon.
äntligen måndag!
kommer jag iofs inte tycka om jag börjar jobba :S
usch.
men just nu gör jag det. och det är nu jag lever.

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback