I shot a man in Reno, just to watch him die

HEEEJ, HEEEJ!
...
började min morgon med att ta ett långt bad, med ansiktsmask och hårinpackning.
ljuvligt :) fast det var kallt som ett djur. jag vill ha ett badrum :(
haha, jag ba badar ute.
nämen i tvättstugan dårå. inte så coolt.
anyhow. sen städade jag lite därnere, uh, på nedervåningen och sen gick jag ut med kerdiz.
det var skönt ute idag :) jag hade klänning + sunbrillz. köpte mjölk och halsisar åt lollo för hon är sjukis :(

nu har jag sprängt tataglias bas och ska nog platta håret.
ska ju till jimmy ikväll ^^ :P
eh..
men n00b.
:D

men vad sent det blir med maten nurå. hm.
hoppas att jag inte blir hungrig ikväll.
kan äta en gång & sen är det bra, tycker jag.
palla hålla på lixx.

förresten har min träningsvärk i magen inte gått över än. haha
ska ju träna imorgon.
och så ska jag sola nån gång.. på tisdag kanske? vore ju great.
ska köra 30 min på varje sida då. får se till att jag har mer tid på mig den här gången.
jag vill bli brun nu! mår dåligt av att vara blek :(
det passar inte det gula lixx.

men nu pallar jag inte mer. jag återkommer väl.
hejdå

2:
jahapp. nu har jag ätit + fixat mig.
men klockan är bara halv fem :O
hm. undrar om jag ska ta bussen eller om jag får skjuts? O_o
jag vet inte ens när/om jag ska hem sen. haha
bra att man planerar.
men orka.
jag klarar inte av små lägenheter, jag får krupp.

huuuum. jag borde kanske ha en väska med mig. så jag har nånstans att ha mobilen.
jag vill ha en ny väska.
eller 7.
hittade ju en skiiitfin på lindex. men den var tjock dyr.
så jag får väl ha de jag har. mina små skäbz.

nähä. ska väl spränga en bas då. vet inte vilken det blir än.
typ midtown. vilka styr där? straccis eller? jag minns inte :/
skitsamma.
egentligen borde man ju ta barzinis, så man blir av med dem. men jag pallar inte.
jag gillar inte ens de här uppdragen.
><
men jag kommer nog bli don sen. och det är fett värt.
skulle inte tacka nej till att bli don över hela new york men jag har aldrig blivit det förut så man vet aldrig..

anyhow. bye bye

3:
tog över halva staccis bas, men det var i new jersey, inte midtown. så jag vet inte.
noll koll kokosboll.
eh

checka n00ben då!
Dagens outfit:


klänning - gina tricot
tights - gina tricot
halsband - loppis
svart sidenband - nåntygaffärieskilstuna :P

haha
fan vad ebba von sydow då!

ah well.
nu kan man nog snart börja tänka på refrängen.
usch, mår ju illa ><
haha
mogen.

kenzo fick ett geléhjärta av mig idag. han älskar dem. och geléhallon. haha
tog sötaste bilden :)
image14

haha, lilla vindi-n00b!

tragiskt att jag haft min blogg i 70 år och fortfarande inte skrivit nåt vettigt i den :/
förlåt mig.
det kommer, I promise.

4:
nu är jag hemma igen.
det var ju trevlans ^^ m´m´m
eh.
fick ju skjuts hem också ^____________^ ljuvligt med karlar som kör bil.
han skulle iväg till nån polare så.. mogen.

nu sitter jag o äter lite påskcandy.
mami o papi har inte ens kommit hem än ><
hoppas de kommer snart, så kan vi titta på walk the line <3 kommer ju bli horny då.
eh

men hugo håller på o djurar därnere så jag måste kila.

+ kul om jag fastnar med min klänning i trappan varje gång jag går upp.
snart kommer det bli ett fett hål i den :((
får passa mig nästa gång.

nu kom hugo upp hit. han är ju cp.
igår djurade han i mitt påskägg, han ville ha ett anthon berg-ägg. jag ba: ofta du vill ha choklad.
men han ville på rilli :O
han åt upp nästan hela. haha
man kanske inte ska ge katter choklad, men hugo är ändå cp så det gör inget. eh
han fick ju inget påskägg heller, stackarn. men han gillar ju bara störda grejer.
man kan inte lägga äggröra i ett påskägg liksom. o chips är inte så nyttigt. och räkor o sånt blir kladdigt.
 <--- n00b

jag tycker inte att jag är så cool när jag har börjat gilla jimmy.
alltså inte på det sättet. men han är snygg ><
jag är väl attraherad av honom. haha attraherad!
men det är bara kött. haha
jag är ju hård som sten ffs.
tänker aldrig gilla nån igen. palla liksom.
skönt att vara independent woman! sen om man får lite kött ibland så är det bara ett +
haha
hora.
nää
bara en pure n00b.

nu: tjock
hej!

5:
det lät ju som att jag är kär eller nåt ><
jag är inte.
jag tänker bara: hej
eh..
haha
enough. glöm allt.

vi kikade inte på walk the line, för mami ville se göta kanal 2 , men hon somnade ändå. haha
den var väl okej. typ som första filmen.
förlåt soppi, om du läser det här, men henrik lundström är inte en så bra skådis.. :/
men tacka vet jag janne loffe carlsson, härlig gubbe det där! :D

jorå. nu är jag rätt sleepy, så jag ska väl sleepa.
imorgon blir det lunch hos mormor, trevligt värre :)

hej!


Kommentarer
Postat av: Boz

Naw Kenzo. :D
& HAHA på Hugo. Han är så strange.
ogosigaste katten ever.

2007-04-08 @ 22:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback