I´ve loved them all

det är ju bra att man inte är cp.
haha

fett trött idag. har precis klätt på mig. haha
snabb ><
jag har kurerat bakfyllan med fanta hela morgonen. finns inget bättre mot bakfylla, jag svär.
ah well.

det var kul igår. förutom på slutet då.
haha
ba MMHH!
men nu glömmer vi det.
man blir ju bara mer & mer övertygad.

hahah, ja herregud.
kan ju inte hålla på o vara full ><

idag ska jag inte göra nånting. jag ska bara sova. eller titta på tv.
soffläge on!
vi hörs. kanske

2:
vilken givande dag. haha
kollade ju på karlsson på taket nyss ><
fyfan vad jag hatar karlsson, fett äcklig och elak! :(

meneh. jag är hungrig. hm
men jag orkar inte ens.

skönt med måndag imorgon <3
hoppas att jag får post.

men jag har inte direkt nåt att skriva. så himla tired!
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback