In my life

kan väl börja blogga då. bäst för bobo att hon läser nu! haha

man vill ju skriva nåt asbra och intressant, eftersom det är första inlägget och allt.
men ni skola snart upptäcka att jag inte är så intressant.
jag kommer mest skriva om vad jag gör om dagarna, och det är inte intressant för fem öre, och om dallas.
men ibland så kanske nåt annat poppar upp, och då skriver jag det här.
JORÅ!
nu ska jag röka. för det gör jag. inte bra.

kan ju bifoga en bild också! ballt ^^
hm.. dagens bild får bli.. nåt på johnny cash, för honom lyssnar jag på just nu. är inne i en cash-period.
eller det blir en bild på joaquin phoenix SOM johnny cash, för han är snyggare än vad johnny var :P
m´m´m <3
eh..
image1

honom skulle jag lätt kunna.. eh

men vi hörs! hejhej, hej


Kommentarer
Postat av: Fru B

Nice med en blogg. ^_^ Men varför när du redan skriver på helgon?
Lägger iaf till i mina favoriter. ^_~

2007-04-03 @ 14:30:02
Postat av: Anonym

hehe, ja det är bra!
den här kommer bli mycket bättre & snyggare än
den på helgon ;)
enjoy!

2007-04-03 @ 17:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback