my name is sue, how do you do?

wöwöwö
började dagen med en långpromenad. sen kom vi hem och åt.
sen kom papi, med forden! >< fick inte ens åka med.
sen plockade vi upp en massa lövhögar på gården, sen kollade jag på dallas
och sen kom lotta & tobias och benzo <3 och sen tog vi en öl och tog upp den sista lövhögen.
och nu sitter jag här.
ska hoppa in i duschen en sväng.
sen blire mat och sen ska jag gå o dricka fler öl.
hejdå

2:
hah, speedybloggen ><

meneh, fett varmt har det varit idag! t-shirtvarmt liksom.
och imorgon är det rockabillyfest i hallstahammar, woho! :D:D:D:D:D
ska bli trevlans.
då ska jag vara gul. eh
meneh. jag är ju inte så snabb på att hänga tvätt.haha
ska göra det snart. och tvätta lite gult.

men först ska jag klä på mig och piff it lite ^^
fan vad varmt det är överallt. gah
kul när det blir sommar.
><
men jo.

jag är på lite partyhumör faktiskt.
lyssnar på a boy named sue och känner hur det börjar rycka i öl-tarmen.
eehh..

hejdå

3:
well my daddy left home when I was three
and he didn´t leave much to ma´ & me
just this old guitar and an empty bottle of booze...

nu har jag käkat, det blev dubban. jag tog en tonfisksallad för jag ville inte fetta till med en pizza.
men jag fick ju typ en hel pizzabotten ändå. haha
såndär varm. fett god. jag åt lite ^^

nu ska jag ge kenzo mat, hänga en tvätt och gå o dricka öl.
^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback