n00b-frågor

snodde av crapstone ^^

hej, uppge din ålder:
- snart 20 ^^
vad åt du till frukost?
- fil & banan
hur spenderar du sommaren?
- typ i forden, och på ullevi i augusti :D
vad förfestar du på?
- öl
nätlinnen?
- nätlinnen? det hade jag när jag var en liten n00b. HAHA, mogen
vem hånglade du med senast?
- HM.. jag vet inte. jimmy var det väl.
vem fick du senast en komplimang av?
- min farmor. haha
vad sa personen i fråga?
- att jag "börjar bli fin i kroppen" ><
vad är riktigt jävla töntigt?
-
jag
när gjorde du senast bort dig?

- idag. nej, har nog inte gjort nåt särskillt än.. igår då. hah
pinsamt fylle-sms?
- haha, ja igår. alltid jag ><
knark?
-
nej tack
vem hade du senast en dispyt med?
-
en dispyt ja.. hah. mami kanske. eller papi
vad handlade det om?
-
om att jag inte kan spela instrument. haha
vart köper du dina kläder?
-
h&m, gina och alla andra vanliga affärer. heh
schysst film du sett nyligen?
-
förortsungar
byxor?
-
ja <3
när är någon söt?
-
vet inte
push-up?
-
nej, mina är för stora :/ har aldrig fattat det. mina hänger ju, jag behöver också push up! eh.
hur bor du just nu?
-
i en gul villa med mami & papi och våran cp-katt och gos-hund <3
trivs du med hur du bor?
-
ja
vilket är ditt livsmål?
-
bli en svensson
vad har du för puder?
-
lumene
har du använt någon hårprodukt idag?
-
nej, har inte fixat håret än. men det blir väl sju produkter sen. nej, 2.
hur många speglar finns i det rum du är i nu?
-
ingen. jag brukar spegla mig i fönstret när det är mörkt. haha, fattiglappen ><
var är du nu?
-
i mitt rum
har du bråkat med någon idag?
- nej
saknar du någon nu?
-
ja
isåfall vem?
-
kalle & farfar
röker du?
-
ja
dricker du alkohol?
- ja
tar du droger?
-
nej
vad köpte du senast?
-
ett påskägg till lollo. fast mami köpte det. och jag har inte betalat det än. haha, men det räknas väl ändå?
har du åkt fast för snatteri någon gång?
- nej, jag brukar inte snatta..
när var du i en affär senast?
-
hm.. några dagar sen.
mötte du någon du kände då?
- nej, jag tror inte det. men jag var med lollo & adrian, och dom känner jag ju..
tycker du om dina grannar?
- vi brukar komma på historier om våra grannar. har några grannar som har grillat 3 ggr på en vecka. det är inte ens varmt ute!
anväder du icq eller msn?
-
msn
hur många datorer finns i ditt hus?
-
vet inte, orkar inte räkna. är väl runt 5 kanske.
när fick du senast en present?
- igår :D
vad har du för framtidsplaner?
-
vi får se
när gjorde du senast något riktigt dumt?
- jag gör alltid dumma saker. men nåt RIKTIGT dumt har jag inte gjort på länge.
vad drack du senast?
- vatten
umgås du med dina klasskamrater efter skoltid?
-
jag har inga klasskamrater
har du några högklackade skor?
-
ja
vilken är din favoritfärg?
- alla
sämsta färg då?
- löfbergs lila-lila
har du blivit hotad via telefon?
- vet inte
vilket av wasas knäckebröd tycker du mest om?
-
vet inte
goth eller pop?
- äh
vad har du för planer till helgen?
- äta fett. haha
har du en hårborste i din väska?
- nej. det är n00b
hur många lampor har du i ditt rum?
- 3
varför är alltid tak vita?
- inte alltid
vill du ha barn?
- ja
hur skulle din bästa vän beskriva dig med ett ord?
- inte vet jag. n00b
är det många som alltid läser din dagbok på helgon?
typ 16. men jag skriver ju inte där längre så nu måste de komma hiiit!
vilken färg har du på dina underkläder nu?
-
vita trosor och röd bh. såhär skitsnyggt liksom. haha ><
vad tycker du om sex and the city?
- liiiite bögigt kanske. de är lite äckliga att se på, de där kvinnorna. annars är det okej
hur ofta loggar du in på skunk?
- aldrig
gillar du dokumentärer?
- ja
längtar du till din nästa födelsedag?
- ja :D för kjell ska skriva en vers åt mig <3 och så ska jag supa. eh
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är?
- nja, jag vet inte. mer förr tror jag. har kanske vuxit ikapp nu. haha
har du rakat dina ben någon gång?
- ja, hate it. nu veetar jag.
är du feminist?
- äh
vilka språk kan du prata?
- svenska, engelska och babylite spanska
skulle du kunna ha silikonbröst?
- ja, om jag var platt.
vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget?
- det är nog bra med 20. fast ändå 18 kanske. nej, dom är så n00b. 20 är bra
cigaretter då?
- 20. barn ska inte röka ><
borde man få röka på pubar?
- nä
är du sugen på något nu?
- ja
vilken är din favoritkaka?
-  såndär från amarant. ^^
när fikade du senast?
-
igår, på snäckis med alla pensionärer :D
vilken stad är din mamma från ursprungligen?
- den här
är 50 cent bra?
- bara p.i.m.p
har du kvar dina barndomsskivor?
- nej :(
vem pratade du med senast?
-
pratar med lollo på msn. annars var det med kenzo.. hah
vad pratade ni om?
-
skickar bilder osv. till kenzo sa jag nog bara massa snutt-saker
brukar du bada i sjöar om somrarna?
-
det har hänt
vad gör du just nu:
-
det här. skickar bilder till lollo.
vilken var din första konsert:
- var väl five. HAHA
när hånglade du senast:
-
jag minns inte ><
är du pinsam på fyllan:
-
jahaarå
är du blyg:
-
ibland. beror på vilka jag är med.
roligaste resa:
-
vet inte
vilken tid gick du upp idag:
-
vid 10
när kräktes du senast:
-
när jag var magsjuk tror jag O_o
varför hånglar man:
-
för att man är kåt och vill knulla
vilken låt lyssnade du senast på/lyssnar på just nu:
-
johnny cash - I won´t back down
har du sovit i din egen säng inatt:
- alltid <3
har någon annan sovit i din säng inatt:
- kenzo :)
har din pappa glasögon:
-
ja, när han läser
har din mamma glasögon:
-
ja, när hon läser också. men hon behöver jämt
har du glasögon:
- ja, när jag läser osv. fast jag glömmer alltid :/
vad sa du allra senast, till vem & varför:
-
gå ut då, du kan öppna, till kenzo för han ville gå ut.
bor du i sthlm, gbg eller malmö:
-
nej, gör du? bönder ftw!
vem är du mest kär i just nu & varför:
-
jag är inte kär i nån
har du sagt jag älskar dig till någon idag:
-
hm.. nej. kanske. till kerdiz
är du homosexuell:
-
nej.
kyss på första dejten:
-
jadå
vad tycker du är äckligt:
-
bajs
vad såg du senast på tv:
-
dallas :D
vem fick du sms ifrån senast & vad stod det:
-
heim :O det stod nog nåt tråkigt för jag kommer inte ihåg
har du köpt någonting idag, i så fall vad:
-

tycker du att det är jobbigt att ringa till någon:
-
ja, nästan alla
vem ringde dig senast:
-
lollo
vad tycker du om sex före äktenskapet:
-
jadå
är det lätt att förföra dig:
-
det är det säkert. jag är ju hora så..
hur svarar du i telefonen:
-
"a, dä ä hanna"
tycker bäst om varm eller kall oboy:
-
både&
har du fått någon mer komplimang sedan sist?
-
troligt!
vad heter dina bästa kompisar?
- kenzo, lollo, bosse, göran, bili, svini, pin, soppi, elena, papi
vad äger du för skor?
-
några n00bs
tilltalsnamn:
- hanna
efternamn:
- n00b
bor:
- det har vi tagit redan
jobb/studerar:
- troligt :(
3 betydelsefulla band just nu:
-
cash, stones & animals
senaste biobesöket:
-
king kong. jag går aldrig på bio. det är dyrt!
vem ska du gifta dig med:
-
went : *
har du badat i år:
-
nej
senast lästa bok:
- körkortsboken ><
det bästa ordet:
-
dallas
vill du sluta svara på frågor nu?
-
ja
varför det?
-
jag är hungrig och måste fix it.

Kommentarer
Postat av: crapz.

hhahaha, den otroliga vandringen <3

2007-04-07 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback