ni trodde jag sov

haha
hej bloggen!
igår var jag inte här på hela dan. jag var inte bakfull, däremot jävligt trött.
och så fyllde ju mami år så det var folk här mest hela dan.

hade iaf fett kul i lördags tror jag. haha
ba O_o
när man druckit tre dar i rad så blir allt till en dimma, jag vet inte när jag varit nykter och när jag varit full.
vet inte vad jag har sagt eller gjort. haha
ah well!
det är tur att man har de bästa bitchen i stan ^^
jag o bobo sov ju skavis sen. haha
"nu ska jag försöka sova, GODNATT"

ah I say wh00t? say wh00t?
hahah
jag orkar inte!

har iaf duschat nu, ska fräscha till mig lite idag.
kl.13 ska vi till mormor och äta. det är bra för då slipper man laga mat.
jag beställde bönor ^^
hoppas att vi hinner hem till dallas. säkert inte.
får se det ikväll isf. jag pallar inte missa ett till avsnitt. jag har fetångest för i fredags.
och ångest för att jag missade sverige dansar & ler, men det ska jag se ikväll 22.55
sådetså.

åh blur.

men nu ska jag fix it, sen ska jag gå ner o diska.
ska prata lite med kenzo också. vi har inte haft alone-time på hela helgen.
:(
mordor.

hej

2:
fick ju åka ut o övningsköra lite med papi ^^
jag kommer aldrig få körkort. haha
nämen det gick rätt bra, lite små slarvfel bara.
men jag ser typ ingenting när jag kör. sitter i min egna lilla värld. haha
är ju bara tur att man inte dött än ><
men störst går först, eh.

nu har jag diskat också.
hungrig som ett djur nu. men vi ska väl snart till mormor.
lele..

ah, måste kolla dallas. dubbelchecka tiden lixx.
hejpa

3:
thank god for imbd.
nu har jag kollat vad som hände i dallas i fredags. verkar som att jag inte missat så mkt. härligt.
vi ligger på säsong 6, i slutet typ.
om inte alltför länge kommer ju priscilla presley in :O
elvis fru alltså.
ja herregud. 50 avsnitt har gått. haha, det gick typ 300 nånting, så det är ju ett gäng kvar.

jorå.
nu sitter alice här hos mig. störtskön unge. haha

men fooood.
hejdå

4:
varit hos mormor har jag varit. trevlans.
men jag var tvungen att gå hem lite tidigare för jag ville inte missa dallas. haha
men jag missade iaf de första 6minuterna, men jag överlever.
fett bra.
JR drog ju till kuba, och så kom det en massa cops och satte honom i fängelse. haha
ba: wh00t?
"you can´t do this to me! I´m JR Ewing!!"
hahah
spännande.

sen så har jag varit ute med alice o kenzo, vi lekte lite i en lekpark.
jorå. och innan det så var vi på golfen o hälsade på diana o åt en glass :)
ikväll kommer soppis parents hit och äter. chili con carne blir det. m´m´m
och chili non carne till veggisarna då. eheh
nu ska jag väl leka lite med al.
al bundy. eh

say wh00t? say wh00t?
eh.
men jag kilar. jag är inte vettig.
hejdå

5:
tjoho.
var ju ner till torsharg o kikade på majbrasa & fyrverkerier. haha
^^
kommer inte ens ihåg när jag såg en majbrasa sist, måste varit i annero nån gång.
men det var trevligt :) och inte är jag full heller, fett great! fast jag råkade dricka två öl :/

jorå. sen kikade jag på sd&l, man kunde ha missat det. magnus var med i typ en sekund
och var inte alltför rolig. kristoffer var bättre. hahah
men härligt iaf. sen såg jag seinfeld ^^
och nuuu, ska jag sova.
<3 ska bli ljuvligt.
imorgon har jag inga planer. krille & alice åker hem, kommer bli fett tyst här :(

+ att jag börjar bli nervös inför körlektionen på onsdag :((
krockar väl sju ggr.
jag har inte kört ny bil på skitlänge ju. en gammal golf liksom.
kommer ju köra sönder växellådan på en sekund. haha
fyfan. hoppas jag får bmw iaf. jag gillar inte de där volvosarna de har. jag behöver lite go.
ah well.. det ska nog gå bra. jag har ju gjort det förr. hoppas jag får en bra lärare bara.
hoppas att jag inte får en brud. hatar brudar.
haha
men de som jobbade där när jag gick, de kändes inte så trevliga. jag var typ rädd för dom. haha
lilla modig.

förövrigt så tror jag att jag vill bli kär nu.
alltså inte på direkten. men jag är nog redo, om nåt skulle dyka upp. fast det tror jag inte.
men jag har ändå en regel att jag inte ska bli kär i nån förrän den blir kär i mig.
^^
palla olycklig kärlek liksom. fett onödigt.
men finns det ens lycklig kärlek? jag börjar tvivla som fan.
det är väl johnny cash & june carter då.
o mina parents, de har ju klarat sig. soppis parents verkar också ha det ganska bra.
det kanske bara funkar för oldies förresten.
kanske inte i den här åldern. vad beror det på?
jag får skaffa mig en äldre alltså. hm.
men joaquin, det blir skitbra. han är typ 33. han borde vara mogen. haha ;)
liiite alkoholproblem kanske.
undrar om han super nuförtiden eller om han har slutat? hoppas att jag får supa.
men tråkigt om han aldrig kan parta, fast han kanske är kul ändå.
undrar om han har/haft drogproblem med? det är fan inte coolt isf. sånt är ju jobbigt att handskas med.
hoppas att han inte har. hans bror dog ju fan av en överdos så han borde väl lärt sig isf.
haha, lilla funderingarna! alltid jag.
"men pappa.. varför sitter inte ratten i mitten på bilen egentligen? det vore ju mycket smartare
då ser man ju lika mkt på båda sidor"

+ att jag läste i tidningen att man har hittat en planet som typ är som jorden och att det kan finnas liv där.
fett coolt! jag drar dit o hälsar på ^^

men nu ska jag sova. jag drar dit imorrn.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback