Onsdag va?

jo, det borde det vara ja.
det betyder greys anatomy <3  


har precis börjat göra mig iordning, är ju inte så snabb med morgonrutinerna. haha
men det gör ju inget när man är ledig.
idag vet jag inte vad jag ska hitta på faktiskt.
det blir väl det gamla vanliga: diska, laga mat, gå ut med hunden & kolla på dallas. men ikväll ska jag till nettan och sola :)
skulle nog behöva städa lite. men det är inte ens kul. vi får se hur jag gör.

de ringde från mio och sa att soffbordet har kommit. nu kommer mami bli glad.
bra att det har tagit typ ett år för vardagsrummet att bli klart. haha
ni får se bild sen ^^
blir säkert ugly ><

nähä, nu ska jag nog kila. så man blir klar nån gång idag.
hej så länge

just ja!
vägde mig ju i morse, hade visst gått ner 1,8kg på en vecka. haha
:D
+ att jag nått mitt första delmål nu.
snabb. men jag hade ju uppehåll i sjuttio år så jag har varit rätt snabb ändå. tjena en vecka lixx.
peppande som fan :)
men jag ska ju äta påskägg i helgen så jag går väl upp det igen. men det kan det vara värt.
hur ofta moffar jag lixx?
men woho! :D

eh. hejdå

2:
men MMMHHH, inget greys?!?!
jävla pisshockey. de ska alltid visa sport när mina program går :(

men iaf. har varit ute med kenzo nu. det var rätt tråkigt. men det var kul när han
blev rädd för ett löv som jagade honom. HAHA
sen när jag kom hem så såg jag ut såhär: :D
för jag hade fått post! nåt från kuriren om att de kan sätta in mig i tidningen när jag fyller 20, haha
jag vet inte om jag vill..  :S men min släkt vill säkert. dom är n00bs. alltid farmor lixx.
meneh.
jag hade fått brev från kalle också :D haha, han är ju kung. så jävla körd kille.
kaktuskungen lixx.
han hade skickat det samma dag som jag skickade mp3n. han ba: du kan ju lägga in lite 60tals låtar också.
oops.. men han behöver inte ha. han kan lyssna på san quentin.
hah

jorå. nu håller jag på o lagar mat. det blir nån sorts pastasallad idag för vi har typ ingenting hemma.
det blir säkert bra.
sen ska jag fortsätta plugga lite. och efter dallas ska jag nog spela, för det har jag nog gjort mig förtjänt av då.
hej

3:
dåligt hets jag blev nyss. hej paniken!
slog på tv4guld 15.09 (dallas börjar 15.10) och så var det nåt pissprogram där, så kollade jag infon
och såg att samma pissprogram skulle börja 15.15. vart är mitt dallas?!?!
fast sen såg jag i tablån att det kommer 16.05
moget att flytta upp det en timme!! inte för att det stör så mkt, men jag blir hets när det inte är som jag vill ha det.
hela mitt dagsschema sprack nu så jag vet inte vad jag ska göra O_o
jag får väl spela lite då. för jag är sur så nu behöver jag använda strypsnaran på några vakter och lägga ett hästhuvud i filmpampens säng. FFS!

sen ska jag iaf titta på dallas. och sen ska jag äta, och sen gå över till nettan och sola och sen upp till lollo
och snacka skit. kanske dra en yatzi.
hejdå

4:
nu har jag tittat på dallas <3
kul om det kommer bli värsta kriget mellan JR & bobby nu :S inte coolt!
rebecca köpte ju ett oljebolag till cliff. haha
schysst om min mami skulle köpa ett företag till mig ^_______^



meneh.
jag blir stressad. mami måste åka o handla så vi kan äta mat. jag ska ju iväg sen.
lollo hade hyrt nån persbrandt-film som vi ska titta på sen :) great!

5:
YO.
skönt det var att sola! fast jag hann bara en halvtimme för jag kom dit så sent och ville inte
komma för sen till lollo. men jag ska sola igen nästa vecka :)
lollo hade hyrt inga tårar, den var väl sådär. dög i krig men inte mer.
men persbrandt.. m´m´m. fast han var inte så söt när de hade sminkat honom oldie :S iofs så kanske
han redan är oldie men.. ändå! <3 jag skulle lätt kunna..
haha, han hade sin finaste frippa också :)
jorå.

imorrn ska jag ställa klockan. ska möta farmor strax efter ett så ska vi ju gå till snäckis o titta
på mormor ^^
ska bli trevlans. hade typ glömt bort det. lollo kanske också skulle följa med ju. får se om hon hinner imorrn.
antagligen inte.
min dag kommer bli helt cp imorrn alltså.
först detdär, och sen ska jag träna på eftermiddan, typ vid fyra :O istället för på kvällen.
vilket betyder att jag missar dallas och måste se det på kvällen. hoppas de inte har flyttat på kvällstiden också.
får kolla det.

nä, jag undrar jag om man ska röka en sista gång innan man sussar..
hörde nyss att de låste där nere :S ah well!
det gör inget.
godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma

Är inget Grey's idag. Jävla hockeyn istället :(

Postat av: plasten!

Det är väl inte ens Grey's ikväll?
Tror att det är hockey. ><

2007-04-04 @ 13:44:56
Postat av: plasten

ah, Emma hann före. d:

2007-04-04 @ 13:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback