remember, old JR never forgets a friend

;D

meneh.
sov som ett djur idag. ljuvligt <3
fast sen väckte kenzo mig för han kom inte in. haha
sen somnade vi i sängen. sen så vaknade jag av att han drömde.
han djurade som fan. jag tror han sprang eller nåt. O_o
sen somnade vi iaf igen. och sen vaknade jag av att han nös i 70 år.
haha
har den här mannen ><
ah well.

ska väl ta det lite lugnt nu på förmiddagen. ska plocka och fixa lite därnere.
blir en lite senare promenad idag för lollo jobbar så vi ska väl plocka upp henne på vägen sen.
sen dallas <3
fan vad ruttet med helg. inget dallas :( får ju ångest.
ah well!

vad drömde jag inatt? jag har för mig att det var nåt bra.
men nu minns jag inte. pissigt.

men jag spyr. går väl o röker då. sen dish it.
hejpa

2:
jag började skriva förut. men sen åkte jag o handlade lite och så glömde jag ><

anyhow. fett deppigt avsnitt av dallas idag.
rebecca dog på sjukhuset och så var det begravning osv.
och pam ska visst flytta från southfork, utan bobby!
:((
det ska ju vara bobby & pam forever!
pissigt.

just nu hatar jag min katt så himla mkt.
han vill inte vara ute, men han hoppar på dörrhandtaget hela tiden.
han vill säkert ha mat. han äter hela tiden. så himla körd.

kikade på dum & dummare nyss. haha ><
hade lite tråkigt. nu väntar jag på schyfferts program <3
sen blire väl sängen.

mami o papi är hos roger & siv på fest. hoppas att de har kul.
hoppas mami har kul.

nämen.. jag ska väl gå igen.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback