satisfy me baby

trevlans igår! sjöng ju som ett djur. haha
fett roliga låtar ^^

sen när jag kom hem, så åt jag lite o satte på tvn.
kollade infon vad som skulle börja.
hotel rwanda
jag ba: :O :D
gissa vem som är med i den? ^________________^
min goskitten :*
så jag kikade lite på den, hann ju se han lite innan jag somnade. haha
så pigg!
fattar aldrig nåt när jag somnar på fyllan.
vaknar upp med tuggummi i munnen, lampan på, tvn på.
så stört. för jag har för mig att jag stängde av den? O_o
ah well.
får väl försöka se resten av filmen en annan dag.
söt joaquin var när han hade skägg! haha
: *

jag skulle ändå knulla han.
xD

jorå. idag mår jag väl som jag förtjänar. men rätt bra faktiskt.
meneh. min fil har ju gått ut så jag har ingen frukost.
mami o papi är nog o handlar nu. typ eko i kylskåpet ><
hoppas hon köper fil. annars går jag hem.

kul om jag festade med en som jobbade på mitt fritids igår.
xD
är den här gamla!
haha

men nu ska jag väl. I dunno.
puss

2:
men MMHH
har väntat så kort tid på frukost nu.
min kropp kommer dö. jag har vant mig vid att äta min fil typ direkt när jag gått upp :(
efter morgon-ciggen.
poo
jag orkar inte ens klä mig sålänge.
jag lovar att mami inte har köpt fil. bara för att vi har en oöppnad. men den gick ju ut igår ffs.
jag äter inte saker som gått ut. oöppnad eller inte.

jaha. ska man supa idag eller?
haha ><
söta rockabillypojkar det kommer finnas : *
fast sen kommer jag bli ledsen för att alla rockabillybrudar kommer vara fett fina och så kommer
jag känna mig fett ugly :(

nu hörde jag en bildörr.
finally! it happened to me
eh.

men titta på den här gosråttan då:
lilla drunk & lilla lovely-eyes.

image23 image24



AWW!

haha
nu ska jag köra stora spaningen i matkassarna.

3:
men I love you : *

vi ska ju bli bjudna på akropolis av farmor idag :) trevligt.
hoppas kjell o anki ska med <3 haha
jag & kjell ftw!

nämen jag behöver se lite livespelningar :O
får man, även fast det är fint väder ute?
jag lovar att jag ska gå ut sen.
jag har ändå inget att göra. kan inte gå ut o ställa mig i solen bara.
haha, n00b.
vi har ju ingen sol på vår altan, det är fan inte coolt.

men usch. varför ska man bli så dålig av alkohol?
iofs så är det bra. annars skulle jag bli alkis.
men fatta när man mår riktigt ruttet, och spyr o grejer dan efter.
sen nästa helg ba: PARTEEEY!!! så är man där igen.
fast man lär sig ju. men jag blir alltid mer eller mindre bakis.
idag är det en bra bakisdag. helt ok. man är typ seg bara.
men jag är inte sugen på öl idag.
men det kommer väl. haha
galet.
men jag är ju ung så jag ska palla sånt.

give me your tomorrow

june carter hade inte så het röst :S
fast jag skulle inte tacka nej att sjunga med johnny cash.
fast jag skulle bli tvungen, eftersom han är död.
:(

nähä. här kan man ju inte sitta hela dan.
tjarå!

4:
så himla fin låt <3 bästa texten ever.
haha
säger ju så om alla låtar ><
men ärligt. fett bra

Well, you wonder why I always dress in black,
Why you never see bright colors on my back,
And why does my appearance seem to have a somber tone.
Well, there's a reason for the things that I have on.

I wear the black for the poor and the beaten down,
Livin' in the hopeless, hungry side of town,
I wear it for the prisoner who has long paid for his crime,
But is there because he's a victim of the times.

I wear the black for those who never read,
Or listened to the words that Jesus said,
About the road to happiness through love and charity,
Why, you'd think He's talking straight to you and me.

Well, we're doin' mighty fine, I do suppose,
In our streak of lightnin' cars and fancy clothes,
But just so we're reminded of the ones who are held back,
Up front there ought 'a be a Man In Black.

I wear it for the sick and lonely old,
For the reckless ones whose bad trip left them cold,
I wear the black in mournin' for the lives that could have been,
Each week we lose a hundred fine young men.

And, I wear it for the thousands who have died,
Believen' that the Lord was on their side,
I wear it for another hundred thousand who have died,
Believen' that we all were on their side.

Well, there's things that never will be right I know,
And things need changin' everywhere you go,
But 'til we start to make a move to make a few things right,
You'll never see me wear a suit of white.

Ah, I'd love to wear a rainbow every day,
And tell the world that everything's OK,
But I'll try to carry off a little darkness on my back,
'Till things are brighter, I'm the Man In Black.


nästan så att jag också vill börja klä mig i svart.
men jag är ju lilla kycklingen ^^
kan tänka på dem ändå.

tänk om man kunde skriva?
allt som man vill säga. och sätta ihop det helt fint. och sen sätta musik till det.
jag fattar inte hur dom gör.

jag ser alltid ut såhär: O_o


5:
ÖL!
blev inte rockabilly. men jag drack öl ändå. med mami, papi o riita.
sen kom lollo o patrik o härjade lite. haha ;D

kommer behöva en till fet sovmorgon den här veckan. piss
hejdå timmarna lixx.

meneh. jag är fortfarande kär i JR cash. mina parents börjar hata mig. haha
ah well!

imorgon har jag bara planerat parlamentet. magnus är med.
och jag hörde att dorsin var i högform så det ska bli kul att se :)

jag kommer bli alkis snart. har ju druckit öl 3 dar i rad.
m´m´m
så himla gott <3 skulle lätt kunna leva på det. haha

meneh. jag skiter i det mesta.
för.. jag vet.
vad som betyder.

nu blire väl dax att flytta hatten från sängen o gå o lägga sig.
hej

------
alltså. helt inne!
ibland känner man ju bara: men bara jag har det här så klarar jag mig :)
och det är typ så det känns.
jag klarar mig.
jag är rätt happy ändå. träffar aldrig mina vänner. eller ja.. vänner. kompisar. vänner är väl mer.. jag vet inte. man ska känna det. orkar inte.
och jag har mina hjärtan. ingen kille osv. men jag mår bra.
bättre än på evigheter.
ofta jag mådde såhär när jag var i ett förhållande lixx.
haha, ba MMMHH
aldrig mer, känner jag ibland.
nu är jag satisfied med tillvaron.
jag kör min vardag liksom. det är bara helgerna som blir tjorviga.
då ba: O_o
men det går över. för det blir ju alltid måndag igen.
och så börjar det om.
och det går fort. rätt som det är så är det fredag igen.
knasigt.
det ända med helgerna är bara att diskningen och matlagningen rubbas. jag vet inte vad jag ska göra.
och inget dallas att planera dan efter. haha

men det är klart att jag vill!
men jag tror inte på det.
fantasivärld ftw.

I´m going to jackson.
skulle inte tacka nej!

fatta om man hade en polare, typ utan nånting. som bara kunde dra iväg.
fett whönt.
för jag vill till södern.
men.
torshälla ftw.
haha ^^

jageh..
vet inte.

ska väl pussas nu. med min kerdiz.
borde hämta mobben o sätta den på laddning också.

+
tänker på dig

++

ja.
många.

and I wonder.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback