take it easy on the steam

dagens låt(ar):¨
johnny cash - hey porter
blott en dag, ett ögonblick i sänder (psalm va?)
never ending story (för bobo skrev om falcor i sin dagbok. haha)

jag börjar ju bli kyrklig fan. hah
ba vaknar upp med en psalm på hjärnan. men det var för att jag läste dödsannonserna
och då tänkte jag på farfar och de spelade den på hans begravning :)
+ att jag vill faktiskt gå till kyrkan på lördag, för det skulle vara bach-mässa då :D
fett kul det skulle vara.
bach ftw!
men jag ska ju kröka så jag har inte tid. haha

vaknade tidigt idag med faktiskt. whönt.
ska väl fix it nu, sen ska jag tvätta lite och städa häruppe så mkt jag orkar.
sen ska jag kolla om papi vill övningsköra med mig. jag måste fan.
men han är på ze bank nu.
jag skulle också behöva gå till banken.
men jag har ju ändå aldrig några pengar på mitt konto så det kan vara for now..

+ att jag har ont i mitt öga :(
kommer säkert få en vagel. jag har aldrig haft en sån :(
hoppas att det bara är aids eller nåt.
blir väl blind snart.
haha
alltid jag o mami ><
vi tror alltid att vi har lepra. haha
har väl lepra i ögat, ramlar väl bort snart..
:D

härligt om det blir sommar i helgen!
och tjena crusing i sala på valborg? det här måste jag styra upp.
var det förra året vi var där? var det på valborg? äh, jag var väl full.
är det valborg den sista? jo, för då fyller kungen. och simon. haha
så är man ledig den 1a maj va? eller jag vet inte.
men anyhow.. får styra upp det där.
hejdå pointsen. ><

men my eye!!!! :((

nä, nu måste jag embrace the day! hej med er

2:
ljuvlig dag <3
åkte ut med papi & kenzo i forden. LJUVLIGT! kändes som sommar <3 det var sommar.
sen har jag varit ute med lollo o adrian precis nyss. blir party hos henne på lördag, yes ^^
och så har jag kollat på dallas förstås. haha, ljuvligt!

oche..
ja, ska väl träna ikväll. sen kanske jag går över till lollo & tar ett par öl.
åhneej. 3 dagars-öl igen! och sen valborg också! ah well!
:D
hm. om man skulle ta & försöka fixa en chaufför kanske? så kan man ju hoppas
att vädret blir bra så kanske man kan ta en sväng till sala iaf. säkert nån som hakar på.
we´ll see.

hm. skulle behöva gå till nettan o hämta karaokeskivorna. blir ju stora karaoken på lördag lixx.
kan väl göra det sen. och bränna imorrn.
alltså poo, jag har inte ens tid att träna idag känns det som.
jag vill njuta av solens sista timmar, inte stå inne på ett jävla gym o svettas ><
ah well.
jag tjänar ju en öl på det. haha

fan att bo sa att hon & sopp hittat en klänning åt mig. blev ju sugen på att kolla in den nu ><
kanske kan ta en sväng imorgon..
cubus finns väl inte ens i tuna? då måste man alltså åka in till stan.
åh, hata stan.
+ att det är lönehelg.
fast jag skulle ju vilja hitta nåt fint att ha på mig till helgen.
det tål att tänkas på! helt klart.
bra att jag bränner lönen så fort jag fått den. haha
men jag kan vara fattig i 2 veckor.

peppen smyger sig på! :D

hejdå

3:
jag ställde in träningen idag.
skönt. jag ska plocka lite här osv.
hade blivit fett sent, eftersom mami & papi fortfarande är o handlar så det kommer inte bli mat
förrän om sju år.
såå..
tar en rök nu, sen ska jag damma lite här. alice kommer ju i helgen : *

sen blire efterfest på lollos balkong. eh
men hejdå

4:
gick fett fort att städa, haha
tog ju dammvippan ^^ min nya bästis, att jag inte tänkt på den förut!
slipper ju flytta på allting. hoho

meneh. nu väntar jag på mat, sen blire lite småkrök då. hoho

well I saw you with another
It made me loose my head
I shot you with my 38 and now I´m doing time


haha, bäst! jag ska också skjuta nästa som är otrogen mot mig.
det är inte mer än rätt.

man känner sig ju grymt fräsch. troligt!
men jag orkar inte.
kanske ska platta håret lite iofs. det ser ut som skit.
har ju ändå lite dötid nu.
hejdå

5:
man kan alltid lita på bo ;)
får väl försöka ringa lotta imorgon.

MENEH!
har ju krökat lite nu. hahah
alltid torsdagar >< liksom wh00t?
men man måste ju förbereda sig inför lördagen. kommer bli tjock kul tror jag.
imorrn blir det nog lite mer öl. hoppas på fint väder så man kan sitta ute.
ska dra med mig lollo o kanske sweed :) får se om papi o bror är sugna med. säkert.
vi ska förresten dra med krille på kröket på lördag. haha
ba tvingar :P
lollo drar stora övertalningsförmågan.

MENEH.
njutar-helg den här helgen har jag bestämt mig för. ska bli ljuvligt.
vänner, alice : *
:)

men nu ska jag sova. kanske läser en stund innan. jag är faktiskt tillräckligt nykter för att kunna läsa :)
gudfadern <3 den är fett bra.

kenzo är ju fett pigg. HAHA
hann komma in ändå i vardagsrummet innan han märkte att jag var hemma. och nu ligger
han o sover på min dammtrasa. haha
ba clean it! synd att jag inte har kameran här. haha
babysnoozegoozen <3

imorgon:
städa lite
det gamla vanliga
dallas
leka med alice :D:D

blir nog inge stan. har inga cash än. får hoppas på månadspeng så kanske man kan ta en sväng på lördag.
vem vet?
jag vill ha nåt nytt!

men godnatt : *

Kommentarer
Postat av: Boz

jag hänger med till Sala!

2007-04-26 @ 19:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback