the beer I had for breakfast was´nt bad

so I had one more for desert.

haha
kan ju inte hålla på ><
men stora kröket ikväll då! haha
håller på o fixar mig nu, sen ska jag upp till lollo vid 12 för kalle skulle ringa då o han ville
prata med mig. ba aja..
det har börjat bli.. jag vet inte. men jag har lovat mig själv. så.
ska försöka fixa karaoken däruppe också. måste bränna skivorna under dagen. glömde ju bort det igår. haha
och vet ni vad? igår såg jag bara 10min av dallas. bara.
jag tittade inte ens på kvällen! :O
men jag mår dåligt när jag tänker på det så vi låtsas att jag såg.
missade schyfferts program också. måste se reprisen. har för mig att den var på nån bra tid förra veckan iaf.

blir inge sala på valborg. lotta kunde inte. bad.
men man kanske skulle satsa på att vara nykter då. skulle nog vara nyttigt. haha
jag tror att jag fortfarande är full O_o men jag kan väl vara..

nu måste jag kila, känner att det är massor som måste fixas idag.
hej

2:
nu är jag hemma igen. det gick ju bra.
han sa att jag skulle sluta kröka, följa jesus och hitta mig en karl. haha
lilla kristen ><

men kul att vara bakfull då! haha
jag spyr. nämen.
det går snart över.
vi ska åka till tuna park, :D ska äta där också. hoppas att jag hittar nåt ljuvligt och billigt att ha på mig ^^

nu ska jag fixa lite. hejpa

3:
jag glömde skriva dagens låt!
men det var iaf "sealed with a kiss" men jag vet inte vilka som gör den.
anyhow.

hejhej!
var ju på tunis idag ^^ fick babybabyfina skor! LOVE THEM!
och en top, och så köpte jag party feet och gula leggings ^^ härliga tider.
så nu vet jag ju what to wear ikväll.

har varit ute o gått med soppi o dogsen idag också. det var trevligt :)

nu ska jag hoppa in i duschen, måste fan piggna till snart.
men det blir nog bra när man börjar fix it osv :)
knäcka första bärsen. haha
åhh ><

vet inte ens vilka av girlsen som kommer, eller när de kommer.
men de hör väl av sig isf.

hejhej

4:
härliga tider, strålande tider.
eller jag vet faktiskt inte.
är inte helt nöjd med min outfit, men det får gå.
är fett nöjd med skorna iaf <3 ^^

nähä. ska väl föna håret nu så får vi se.
behöver plocka ögonbrynen med. ÅÅHH >< hatar det. de blir ändå aldrig bra.
alltid bushy.
men det ska bli kul ikväll! hänga med girlsen osv :D

alltså wtf, vad har lollo för musiksmak egentligen?? haha

och vart är sweed egentligen? O_o vi har planerat kröket i en vecka nu och jag har inte hört
ett ljud från henne på hela dan. say wh00t liksom.
inte igår heller ffs.
hm.

men nu måste jag sätta igång här.
hejpa

5:
uhuh, mår illa ><
men det går väl över.
måste se till att äta nåt innan jag börjar dricka igen också.
wawa.
ser ut som ronja rövardotter i håret. jag ska fan sluta tvätta det. haha
får dra lite mer med plattången I guess.
ska väl sminka mig nu också. blä. det är inte ens kul. blir aldrig bra ändå.
haha, så positiv!
höjer volymen lite och peppar.
np: the rolling stones - satisfaction

I can´t get no!

nej, nu går jag igen.
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback