the circle won´t be broken

by & by, lord, by & by.

<3

gomorron, gomorron.
sov ljuvligt inatt <3
fast jag drömde en störd dröm om att jag var på party hemma hos soppi & hennes papi var fett full.
haha
sen kom det värsta sambatåget O_o
jorå såatteh.

har precis duschat. sov ju med inpackning inatt så jag var tvungen att skölja ur den.
hoppas mitt hår blir baby <3
säkert inte. bara krulligt.
what´s up with ze krull lixx?
ah well.

idag regnar det. om det inte har slutat nu? ser inte riktigt.
björken har börjat bli fett grön. snart kommer jag inte kunna spionera på lollo mer :(
:P
anyhow. blir en lugn dag.
kom på att jag glömt att ta fram kyckling så vi får väl se hur det går med den idén.
hm.
blir väl kattstek. nämen.. jag har inte ens sett hugo idag. han är väl död.
kenzo ligger o sover iaf. fattar inte, klockan är ju fett mkt nu.
han börjar nog djura snart.

oh, spännande att använda mitt nya paraply när vi går ut! :D
men då kommer väl solen. haha

nu ska jag fix it. hejpa

2:
bah. på mami lät det som att man skulle låta kycklingen tina i sju år.
hell no. kommer bli perfa ifall jag börjar göra iordning den vid två ^^
ska satsa på nån sorts kycklinggryta med harricots verts och ris.
härliga tider, strålande tider.
eh.
sen blire dallas för hela slanten!
eftermiddagen ska jag ägna åt plugg.
nu känner jag mig lite peppad till att spela faktiskt.
flera dagar sen ju! säkert en vecka! :O
fortfarande barzinis bas kvar :/
fyfan.

men hejpa

3:
OMG!! nu börjar det hända grejer i dallas igen :O
hah, det går typ ett avsnitt utan att det händer nåt, sen jävlar!
cliff fick reda på att afton hade knullat med gil för att få raffinaderiet till cliff. han blev fett sur.
"I thought you were my girlfriend, not my hoe!"
sen drog han iväg. och så kom hans mami, för cliff skulle åka till houston för att snacka med
en kille om att inte sälja sitt raffinaderi till JR. men cliff var ju borta så då fick rebecca (mamman)
åka istället.
och sen så visade det sig att flygplanet hade störtat :S
så hon är väl död nu verkar det som.
uh, fatta om cliff hade åkt.
jag har börjat gilla cliff ju. han är skön.
men synd om honom och pam nu om deras mami är död.
och det är ju egentligen JR´s fel. :O
så nu kommer det bli värsta kalabaliken igen!
ja, herregud.
älska dallas <3
+ att miss ellie och clayton har börjat träffats fett mycket. söta dom är!
jag älskar clayton <3 han är en bra karl!
han skulle kunna få ta jock´s plats faktiskt.
bättre än den där frank iaf. jag gillar inte honom riktigt..
men clayton.. <3
:)

jorå.
jag gjorde ju fett god mat idag. experimenterade lite sådär ^^ men det blev gott.
lollo kom förbi en sväng sen. vi ska dra igång stora kröket nästa helg för då är hon barnledig :P
hoppas det blir fint väder då.

jorå. jag ska väl plugga lite nu.
ikväll är det kaos igen >< bah.
ba: hej.
eh

men vi hörs. hejdå

4:
you make me weak <3

nu har jag ätit igen. haha
men det var ju kvällsmat.
har pluggat också ^^ 65/65 på slutprovet ^_______________^
men det betyder ju inte att jag klarar på tisdag.
lär ju inte göra.
hej cp liksom.
O_o

johnny cash & U2 - the wanderer
: *

m´m´m
(ghost) riders in the sky.
LOVE IT!
eh.

men ffs. jag borde väl plugga en gång till. sen ska vi väl åka.
><

imorse kom jag på att man måste ha utstrålning.
hur skaffar man sig det?
alla svar är välkomna.

hejdå

5:
det gick bra ändå.
nu har jag kommit hem. har babblat i telefon med min gumma också ^^
känner mig trött nu. och det finns inte så mkt att göra så jag ska nog gå o lägga mig.

imorgon blir det en lugn o skön dag.
mami o papi kanske ska på fest så jag ska väl sitta hemma o kolla på tv :)
leka lite med lollzan också.
kan tänka mig lite alfapet ;) vi börjar ju bli kungar på det. haha
sen blir det säkert en yatzy också, hehe

vi satsar på en nykter helg, okej?
sen drar vi igång stora kröket nästa helg. :D
stora kröket! storararara kröket!
(ledin - gilla läget) haha

jorå såatteh.
hörde rykten om att min favorittjej kanske ska komma o hälsa på snart också ^^
alice : *
hittade ju den här babysöta bilden förut. fett baby!
image27

:D tiden går så himla fort.
ungarna växer upp, och här sitter man..
haha, eh..
snart är man vuxen och ska skaffa egna små pluttar.
^^ söta dom kommer vara!
ne, mina blir säkert fula. alla mina brorsbarn är fett söta så mina kommer väl se ut som skit.
blir väl mongon osv.
jag behöver en amerikan, för jag vill ju ha american names på mina barn.
john ray : * söt han kommer vara!
döpt efter johnny cash (john ray cash). och sue ellen denise, döpt efter sue ellen, och denise efter papis moster.
och om jag får fler så ska de hetta ellie (efter miss ellie ^^) och phoenix (efter ni vet vem ;P)

men palla ha fyra ungar!?

jaja.. *robin*

haha

söta.
men, men. det slutar nog att jag blir en ensam tant i skogen med sju katter.
så kan det gå! när inte locket är på.
eller.. locket är väl på isf.
så kan det gå, när locket är på.
:D och haspen osv.

men sleep it nu. pallar inte sitta här mer.
bohooring.

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback