the claim we hold was as good as gold

BONANZA!

dagens låt:
den där kända italienska operan som jag inte vet vad den heter och aldrig får tag på :(
men de spelade den på den klassiska kanalen på flyget..? :)
fett bra <3
love opera.
laddar ju ner pavarotti nu. haha

meneh. ska väl duscha nu, sen får vi se.
måste få tag på nettan också.
men det löser sig.

men skabben ska kila nu.
haha, där jag gick i sjöscouterna (!!) det hette ju skabben. :D

hejdå

2:
jag blir ledsen!
:/
men, men..
en vacker dag skola jag finna den.

nu ska jag leta upp en flaska bourbon! haha, ba alkis ><
nämen jag ska få den av min mami, o hälla i min karaff ^_________^
måste gå på loppis o köpa fler. sen ska jag köpa billig whiskey o hälla i.
ser ljuvligt ut i dallas-samlingen.
dom är ju galna i sprit där.
SPRIT, HÄR VAR DET SPRIT!

men alltså. rutinerna den här veckan har gått helt åt O_o
kan det ha varit för att jag klarade teorin o inte behöver tänka på den mer? känns så himla skönt.
det var en stor börda som lyftes från mina axlar i tisdags.
men vad brukar jag göra?
promenera, diska, laga mat, kolla dallas, städa.
ja. - plugga nudå.
jag går nog o städar lite, så blir mami glad o ger mig månadspeng. haha
;)

åh pissigt! jag drömde ju att jag hade fått brev.
I WISH!
men pissmannen hatar mig väl. liksom wtf? skickar till alla utom mig.
bara för det ska jag skicka ett vykort till honom. jag ska djura ändå tills han skickar till mig.
haha
måste ju berätta att jag klarade teorin ^^

men lixx.. MMHH
:S
pliiiz.

hejdå

3:
DÅLIGT FLYT MAN HAR DÅ! :D:D
den här veckan <3
det ringde en man från manpower idag, jag hade sökt jobb som orderplockare på nåt lager.
så han snackade massa om det, lät skitbra alltihop. så ska de kontakta mig så får
jag komma på intervju ^^
spännande! får säkert inte jobbet.. men ändå!
roligt att de hörde av sig!
jag ba: wh00t?
det kanske blir människa av mig också till slut :)

var o hämtade en massa karaokeskivor hos nettan nyss. ska väl försöka kopiera dom osv.
och så har jag ringt o pratat med lotta. hon skulle höra av sig ikväll.
hon kunde inte lova nåt men det lät helt okej. så vi får väl se.
får se hur många jag kan ta med mig isf. bobo är inräknad iaf :)
vi får hoppas på ljuvligt väder! men det blir säkert inte :((

fan vilken bra dag. hela veckan har varit bra fan.
nu ska jag gå ner o städa lite. sen ska jag laga mig lite mat.
men hm. dallas alltså..
krille & alice kommer ju 4. precis när det är slut liksom.
kanske ska kolla på det ikväll istället? ah, det löser sig.

idag känner jag att allt bara ler mot mig.
jag har tagit mig i kragen och det känns hur bra som helst.
det löser sig.
på rilli. one way or another.
kom ihåg det.

hej

4:
fortfarande :D
haha

hungrig som ett djur. håller på o kokar ris nu. blir samma som igår. haha
ah well. huvudsaken är att man får i sig nåt.
jag tror jag kollar på dallas ikväll. skitsamma om man har besök, de får också titta :P
behöver ju fixa lite här under dan, sen följer jag med o hämtar krille & alice vid tåget :)
tror vi ska ta forden, för vi har ingen barnstol.

el la grande calzoneee
haha
eller inte. men det låter som de sjunger så. haha
eros ramazotti o pavarotti.
haha, jag tänker alltid på soppi när jag hör eros. kommer ihåg när vi kollade på en konsert
på tv med honom när vi var på spa :P

jag vill åka till italien so bad.
och USA. jag måste börja spara.
så ska jag ju tatuera mig också, och köpa hund.
jag behöver en miljonär. nån villig?
jag är en bra hemmafru, promise :)

nä, nu ska jag gå ner o se hur det går för liset.
hejpa

5:
duktig jag var på att bränna skiva då :/ helt sämst. haha
fast jag vet inte ens vad jag gjorde för fel. det borde funkat.
men papi gör på sin dator nu, får hoppas att det går bättre då.
sämst att jag inte har några fodral dock.. hm
det löser sig väl.

jag tror att jag gör så att jag börjar kolla på dallas, tills vi ska åka.
så behöver jag bara se slutet ikväll :D

idag är t.o.m lollo segare än mig. haha
jag vaknade ju halv fem, fett pigg. ba woho! sen såg jag att det var helt mörkt ute.
jag ba: okej.. kan väl sova då :/ så tog det sju år att somna, sen vaknade jag lite innan halv tio.
:)

men spännande om jag får jobb! hoppas att det inte är på helgerna bara. men jag tror inte.
jag måste ju till power lixx.
haha, jag ba tror att jag kommer få jobbet. har inte ens träffat dom än. vet inte ens vart det ligger.
nåt stort lager i eskilstuna, sa han bara.
haha, är väl en svartklubb. ska väl jobba som hora ><
"ojdå"

hugo är ju skön. han sitter & sover.
O_o

om man ska dra igenom alla låtar på skivorna, så kommer vi få festa en vecka typ.
men det är fett mycket bra. love them <3
hoppas att allt funkar bara. jag är ju inte så teknisk.
jag dricker mest öl.

fräsch!

men poo. jag tror att jag ska ta mig en banan.
hejdå

6_
KRÖK!
hur ska den hannan orka upp imorgon? haha
men fett trevlans osv.
det LÖSER SIG!
trött nu. ska sova.

men jag hr så kär.
i den här killen:
image29

vackrast på jorden ever.

men stora kröket imorrn då!
haha
lilla, mellan, och stora.
dör väl snart ><

måste hitta nåt att wear imorrn,. kansk teuna. hoppas.
ojdå.
jag borde gå nu flr ajg kan inte stva.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback