up front there oughta be a man in black

hejhej.
jag vaknade rätt sent idag ändå. pissigt
sen åt jag lite äcklig frupp, och sen duschade jag.
sen gick jag in på min mail och fick reda på att en jävla fittbrud hade budat över mig på
dallas-samlarbilderna :( fett cp! vad ska hon med dom till? hon kollar säkert inte ens på dallas!
fyfan vad körd.
och jag är inte ens rik så jag har inte råd att buda över :(
fittbrud. anna1976. MMHH!
hejdå.
hon kommer säkert sno alla mina grejer :( jag hatar tradera.
dumt att man bara får köpa det man vill ha.
men idag avslutas iaf en auktion och det är ingen som budat över mig ännu.
folk är väl inte intresserade av böcker nuförtiden. inte maffia-böcker iaf.
de vill bara ha danielle steele. haha, nämen jag vet inte.
jan guillou kanske.
men jag tror på mario puzo. filmen är ju värd. och kalle sa att böckerna var bra
så jag får lita på honom. han är iofs smartare än mig också..
när det gäller vissa saker iaf. ibland är jag smartare än honom ^^

men depp. haha
bara hon inte hittar den andra dallas-grejen. för den vill jag jättegärna ha ju!
: *
men hon tar den väl. hon är väl hora så hon är säkert rik. fyfan vad körd!

idag ringde iaf min handläggare från AF. vi ska leka på onsdag kl.13
haha
fan vad skönt att komma dit och säga att jag förmodlingen hittat jobb, utan deras hjälp.
^^
de klagar ju alltid på mig.
men hanna fixar biffen! hoppas jag.

nähä. om man skulle ta & fix it då.
sen ska jag nog diska lite o gå en sväng med kerdiz.
sen blire plugga av!

hej

2:
hejhej.
eh.
jag har varit rätt duktig idag. eller ja, jag har gjort allt som jag brukar göra. :P
varit ute med hunden, diskat, lagat mat, kollat på dallas, diskat.
+ pluggat lite. ska fortsätta med det nu.
det är ju så jävla tråkigt. haha
kommer säkert ändå inte klara det. trög, som man är.
jag önskar mig en hjärna när jag fyller år.
^^
20 bast. hej old.
what have I become?
inte mkt, ska jag säga er!
jag är fortfarande sju.
men det går över.
jag ska jobba häcken av mig så att jag kan flytta hemifrån o bli vuxen.
:D
och jag ska börja våga saker. våga som fan. ta för mig, visa framfötterna.
damnit!

nä, nu ska jag väl plurdt.
har inte ens hunnit dammsuga idag >< får göra det imorrn.
ska plugga nu, sen blir det nästan bara till att byta om, käka o gå o träna.
imorgon tänkte jag göra plats för ännu mer alone-time & kolla på ladder 49 <3
får se hur det blir med den saken.
men jag tycker att jag är värd det.
en timme för dallas och ett par timmar på kvällen är ju inte mycket.
visst sitter jag här nu, men det är också jobb. mitt blogg-jobb.
:D
+ att jag måste sitta här för det är här jag pluggar.

på återseende. hejpa

3:
bah, tjock jobbigt att träna. fett bra
ska köra på onsdag också.

"det är lite jobbigt med dig, för när du börjar gilla nåt så blir
du liksom besatt"

haha, min papi :P
meneh.. besatt är bra.
men vissa går över, andra inte.
kent gick över. elvis, inte.
dallas, gudfadern och johnny cash har hamnat i den delen som inte går över.
^^

nähä. om man skulle försöka ta sig in i duschen nurå.
prison break ikväll <3 men det är om sju år. får väl hora sålänge.
nämen >< jag vet inte.
ska ringa lollo iaf. hon brukar ju kunna babbla ett tag ^^

men nu: shower it!
igen.
haha, bra att mitt hår inte har torkat sen jag duschade imorse ><
och nej, det är inte svett.
eller ja, lite kanske.
haha
FRESH!
men jag har ändå mer muskler än du ;)

mudd & the blood & the beer.

hej

4:
jag vann!
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=41828242
:D
fast jag har inte betalat än. papi får hjälpa mig imorrn.
längtar tills den kommer <3

nu har jag kollat p.b, fett bra!
och seinfeld. haha
george alltså, love him!
"I´ll burn myself! I´ll burn my parents!!"
hahah

men nu ska jag sova.
tar egen-tid fram till 16, när dallas är slut.
ska försöka klämma in en dammsugning mellan 14-15 där nångång också... + lite disk.
flyttar promenaden till efter dallas och så ska jag nog leka med lollo också.
det blir bra.
haha, ba schema :P
söt joaquin kommer vara imorgon : *
vi ska ju leka kl.12
<3

men.. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback