walk a mile in my shoes

konstig morgon >< drömde knasigt, men rätt så roligt. haha
sen när jag vaknade så trodde att jag såg i syne, såg helt vitt ut utanför gardinen och när jag öppnade
dom så var det visst snö ute.
MMHHH, blev helt depressed :(
igår ba: sommar
och nu är det fittsnö igen. jag hatar snö.
hoppas den är helt borta innan dagen är slut.

annars så har jag börjat tänka för mycket. haha
ibland så tänker jag att jag är värd. och sen ba: nää
men kul om det alltid ska vara såhär?
det har varit så i hela mitt liv hittills. haha
men det är väl kul. bättre än ingenting.
det känns som att det aldrig kan bli något mer.
varför lixx? jag är inte så speciell nånstans. jag har inte direkt utseendet med mig, och jag har inte fått
talets gåva. och mitt intresse för dallas kommer man inte långt med.
haha ><
tragiskt.
ah well!
"you just have a little faith.."
troligt.

ska väl börja fix it nu. trött som en jävla hora på landsväg.
har inte sovit mina timmar nu under påsken. blir alltså tvungen att sova bort en hel dag här under veckan.
kanske tar den dag imorgon.

mormor-lunch idag då! träning och pb ikväll.
och parlamentet! :D

egentligen måste jag nog erkänna att män är bättre än hundar.
fast ingen kan ersätta kenzo, hans gos ftw!
men human flesh kan man göra lite mer med. hah

+ att jag ska få en soffa av kjell ^^ vet inte ens hur den ser ut, men det är bra iaf!
nu har jag soffa + soffbord så nu kan jag flytta hemifrån! eh..
troligt.

hejdå

2:
jag förstår helt enkelt inte. haha
så smart

fan vad seg jag är. säkert snöns fel ><
jag känner inte för att göra nånting idag. känns som söndag.
men egentligen är det måndag, fast söndag.
kiss.

never.

3:
eftersom det egentligen är måndag idag så...
ÄR DET JU DALLAS!!! :D:D:D:D:D:D:D <3<3<3
åh dallas, I´ve missed you : *

lyckan ♥

4:
jag hatar tv4guld. jävla cp-mongon.
nu har de bytt tid på dallas igen, så jag missade det ><
får väl se det ikväll då. då missar jag parlamentet, jävla skit. bara för det så är väl magnus betnér & johan glans med ><
piss.
vi som speedade hem från mormor så att jag skulle kolla. men nädå, då var det snobbar som jobbar. MMHH
iofs är roger moore stilig men ändå!
jag är på fett dåligt humör nu. haha

jahapp!
jag ställde in träningen idag. tar den imorgon istället.
hah, smart. jag som frågade nettan om jag kunde komma o sola imorrn. får väl ta det på onsdag ist.

ratatatata
hejdå

5:
tack crapz!

1. vad är du sugen på just nu? kuk. haha, nämen >< pitt. MENÅH!
2. vad har du gjort i dag? ätit lunch hos mormor, blivit fett sur på tv4guld
3. vad ska du göra imorgon? det gamla vanliga + träna
4. största fördomen folk har om dig? vet inte. att jag är cp. fast det är jag ju. men jag vet inte.
5. beskriv din far med 3 ord: philip banks, söt, tjurig
6. vad heter dina syskon? krille & kalle (kristoffer & carl-henrik)
7. är du lik dom? nä. jag är mest lik min far, och han är inte deras far.
8. på vilket ställe betalade du senast inträde? :O ingen aning
9. vilken bok läser du just nu? ingen. men jag ska börja på johnny cash´s självbiografi idag tänkte jag
10. tycker du att åldern har nån betydelse? mellan par eller? det beror väl på. är man kär så är man.
11. ditt senaste förhållande? så lyckat! haha ><
12. vad tänder du på? riktiga män.
13. vad ska man göra för att du ska bli intresserad? köra bil och vara allmänt manlig. haha
14. har du varit hos en psykolog? nej, men jag borde säkert. haha
15. om ja, varför? jag har inte.
16. när bör man läggas in på mentalsjukhus? när man är beyond all kontroll
17. vad tycker du om? dallas, öl, mina fränds & family, kenzo och musik och tv och..
18. vad använder du för uttryck? "pitt" "naah" "men MMHH"
19. vad har du för färg på naglarna? vanlig, eller nej, genomskinligt nagellack har jag ju
20. ditt hår då? brun med ljusa slings
21. vad har du i din handväska idag? lypsyl, tuggummi, läppglans, dallasplånkan, lollos nyckel, tändare & skräp
22. vad ser du fram emot? min birthday, och när jag ska bo i lollos lägenhet, power, sommaren övht.
23. säger du kåt eller upphetsad? kåt
24. favorittidning? knasen ;D eller såna där tant-tidningar. + skvallertidningar <3
25. vad ska du göra nu? jag vet faktiskt inte. spela lite kanske. eller läsa. ska vara tjurig iaf. haha

6:
det blev bra sen.
kollade på dallas <3 babybra. love it <3
schysst att afton låg med en snubbe så att cliff skulle få köpa ett raffinaderi av honom.
vad folk gör för sina karlar.. ojoj
fast cliff vet ju inte om det.

anyhow. började läsa johnny cash - självbiografin idag, babybra!
skulle kunna läsa ut hela på en gång, men jag vill inte.
det är det värsta med bra böcker, de tar slut så fort.
just ja.. kanske skulle gå upp med magdas bok till lollo så hon har nåt att pyssla med.
fast hon kanske inte är klar med asyl än iofs.
äsch, får prata med henne imorgon.

+ att prison break var bra.
härliga tider att sarahoran stannade kvar när michael & linc drog med båten ^^
hoppas att de aldrig ses igen. men det är ju en amerikansk serie så det slutar
väl med att de blir ihop o lever lyckliga i alla sina dar i slutet.
fitta.

meneh. nu ska jag väl sova.
tar nog sovmorgon imorrn. försöker ta igen timmarna jag har missat.
jag funkar inte förrän dess. helt stört.
ska väl ändå inte göra nåt särskillt. ska fixa lite som vanligt, promenera och plugga lite.
och träna på kvällen sen dårå. hoppas att jag är fit for fight då.

jag har kommit på att jag vill bo i södern. och hitta mig en trevlig cowboy och jobba
på en ranch eller liknande :)
the south ftw!
sen ska jag döpa mina barn till sue ellen & john ross
:D
(fast egentligen så blir jag nog bara kvar i torshälla. kanske hittar mig en trevlig alkis på hammarn & så
kan jag gå upp och lyssna på finsk karaoke på helgerna)

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback