were you there when they crucified my lord?

jaa, varför en blogg när jag redan skriver dagbok på helgon 100ggr om dan? det undrar jag med.
jag förstår mig inte ens på det här riktigt. men det är roligt att man kan lägga upp bilder :D
kanske det blir så att jag blir mer aktiv här. I dunno. den som lever får se. hur det blir..

anyhow. jag köpte en cd idag. jag köper aldrig skivor längre. jag laddar ner låtar jag blir sugen att
lyssna på och kommer nästan aldrig på nåt nytt. men nu har jag snöat in på cash så då tänkte
jag att det kunde vara trevligt med en skiva. det är det som är bra med gamla artister, det finns alltid bra
samlingsskivor att köpa. då har man alla hitsen liksom.
har hänt alltför många ggr att man hört nåt och tyckt det verkar bra så har man köpt skivan, så var det egentligen
bara de 1/2 låtar man redan hört som var bra, resten är mest skit. sånt är inte coolt.
men så är det iaf. de hade creedence clearwater revival - platinum, också. 99 balubas bara. jag ville ha <3
har ingen egen ccr-skiva ju :/
alla skivor jag lyssnar på nuförtiden är mina parents typ. men jag lyssnar inte så mkt på musik heller.
inte som när man var yngre. det går i perioder liksom.

trevligt med påsk i helgen. då ska jag vara fetto <3 haha
ska t.o.m äta choklad :O för jag brukar alltid få anthon bergs chokladägg, babygoda! och så har jag önskat
mig ett kinderägg också :) kul med leksak ju. hehe
jag önskar att det blir varmt då, men det blir förmodlingen inte. men jag skulle vilja ha min nya klänning.
den är så lovely <3 gul är den också ^^ och så vill jag åka ford och dricka öl <3
men det blir väl regn & snö och sju minusgrader så jag sitter väl hemma. tittar på så ska det låta :D
jag är förövrigt kung på såna program. jag borde få vara med nångång.
man kanske skulle bli en såndär blog-celeb? jag skulle inte tacka nej.
men då borde man ju ha nåt bra att skriva om. och det har inte jag.
mitt liv är nog inte tillräckligt intressant för att jag ska få 700 läsare och värsta fancluben :/
en del har ju teman på sina bloggar. typ om man är nybliven förälder, så kan man skriva om hur det är.
är man modeintresserad så kan man skriva om mode och visa bilder på "dagens outfit", det kan inte jag
för jag kan inte ta kort i speglar med min kamera och min kropp är inte så smickrande.. haha
så..
en dallas-blogg kanske? det är typ det enda jag kan. haha
fast intresset verkar inte vara så stort ;P

ÄH! jag är arbetslös och ointressant. vi skriver om det istället! mina motgångar och framgångar.
jag ska ta och plugga lite nu. skulle inte tacka nej till ett körkort <3 jag skulle inte heller tacka
nej till det där jobbet jag sökte, jag frågade pappa vad det var och det lät kul.
bra att man söker jobb som man inte vet vad det är. haha
men nu vet jag :) och det lät roligt. typ vaxa bilar och sånt :D
bilar <3
men jag är ju en n00b utan erfarenhet och utbildning så jag ska vara glad att jag ens får leva ><

och apropå bilar så får ni här en bild på en fin bil jag såg på power förra året :)
snart är det sommar <3

image2


update:
jo, jag brukar ju uppdatera min helgondagbok ungefär 100ggr om dan så.. jag gör väl likadant här. haha
för jag orkar inte skriva 2 ><
och jag har inget att göra så jag måste skriva.

jag vill inte tänka på att johnny cash såg ut som johnny cash när han var ung. haha
han var inte så söt. han såg bättre ut som gammal, men alltså inte snygg. men liksom. man kan ju inte
tänka på honom på det sättet när han är gammal.. men skit! jag tänker att han såg ut som
joaquin phoenix när han var ung, och så kan han få se ut som sig själv när han var gammal.
mmkay.

  så ^^

rösten var det inget fel på iaf. love it <3 så jävla skön att lyssna på. jag är glad att jag började ordentligt.
skulle vilja köpa nån av hans sista skivor med. ska  nog spana lite när jag blir rik.

min månadspeng är ju typ slut nu, haha, fick den förra veckan ><


johnny cash - in my life
 
babyfin låt.


nähä. funderar på att börja spela gudfadern igen ^___________________^
eh.

förlåt & hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback