what did I do?

what could I do? I got all.. men palla!

f.r.o.m idag ska jag börja med dagens låt, i min blogg.
för jag har alltid en låt på hjärnan när jag vaknar på morgonen så jag ska skriva den här.

dagens låt:
? - ta mig till havet och gör mig till kung.

hah, jag vet inte ens vad den heter. men den går så iaf.
för att imorse när jag vaknade så pep min näsa när jag andades, det lät som en fiskmås
och då började jag tänka på ljudet av fiskmåsar, sedan havet och finland.
och då började den där låten i huvet. haha
kul att man inte är störd iaf.

min papi är ju hemma idag, så det blir knas med rutinerna. men jag ska försöka fixa det iaf.
vaknade ju fett tidigt idag ^^ jätteskönt.

men jag ska väl fixa iordning mig lite nu, sen ringa bilskolan osv.
det är ju tävling mellan mig & krille nu. haha
men jag är ju sämst så han vinner nog :/
han har t.o.m en bil redan, inte jag.
hoppas jag får en när jag fyller <3
fast jag har ju önskat mig den där astrid lindgren-lådan.
alla hennes filmer på dvd :D kostar typ 2 lax.. :O
men då slipper man ju samla. började samla förut, men det var på vhs & det är ju sämst.
+ att adrian har min mio min mio och den är nog död nu.
tänkte om jag får alla på dvd så kan ungarna få de jag har på vhs.
:) !

+ att jag såg värsta dallas-stolen i rustas reklamblad.
ge mig den!
199:- balubas bara!
en solstol var det. med gul dyna, precis som på southfork.
den skulle passa bra i min samling, ey?

btw så vann jag min sista auktion på tradera igår.
mario puzo - den siste gudfadern.
^______________^
har ju inga pengar att betala den med förrän ikväll.

2:
fett duktig jag var i telefonen nyss då! lät fett trevlig.
men det hjälpte ju lite att han jag pratade med var fett trevlig. leffe hette han. hoppas jag får köra med honom ^^
har bokat 3 lektioner nästa vecka :O
skämmigt.
men jag har ju gjort det förut.. körde ju varje dag i 2 veckor typ. hah
blev ju bundis med min lärare då.
den där leffe sa att jag kanske skulle få köra bmw :D för de skulle få nya bilar imorrn eller nåt.
HOPPAS! jag hatar volvo ><
iofs så är det volvo man får köra på uppkörningen sen.. hm.
men bmw <3
en bmw vill jag ha. fast de drar rätt mycket soppa, de äldre modellerna iaf. har jag för mig.
ah well.
hah
är så rik ändå.

men smart. jag glömde kolla med betalning ju. vet inte ens vad det kostar.
papi kanske kan följa med o kolla. han har ändå pengarna på sitt konto.
fast det är mina pengar, faktiskt ^^

men jaha. vad ska jag göra nu då?
fortsätta rita lite kanske.
HAHA, det är fett kul! :D
jättefin blir den. troligt.. men det är kul.
måste leta upp färgpennor också.
får väl leta i oscars hemliga rum ;P
ska väl äta soppa sen. haha, har ätit den 3 dar i rad nu. men den är ljuvlig så det gör inget.
veggie också. t.o.m!

skönt att jag har gått ner 1,2kg den här veckan, även fast jag söp till i lördags ^^
en dag går bra att vara tjock på. om man tar igen det resten av veckan.
men det funkade inte att dricka öl 3 dar i rad, som jag gjorde veckan innan.. eheh
men det har jag ju tagit igen nu!
blir ju stora kröket i helgen också så vi får se hur det går då.
vete fan när det blir en helt smal vecka. kanske när änglar börjar flyga ut ur arslet på mig.
men ölen <3
det är ju sommar nu, så då går det inte.
förra sommaren tog jag en öl varje fredag när jag kom hem. haha
det är ju så whönt. när solen skiner, o bara sätta sig ner o koppla av med en kall.
^^

+ att jag fyller år jättesnart! :D
ska be till gud då att det är fint väder.
man ska kanske inte begära för mycket. bad ju till honom om teorin också.
men 2grejer till kan jag få be om säger vi.
man får ju 3 önskningar av andar.
änder, jag vill mata änder!

eh.
nämen rit it nurå.
hejhej

3:
nu är jag klar med teckningen, haha ;D
har ätit o diskat o sånt också.
+ att jag fick mina dallas-urklipp idag :D:D:D:D:D:D!
så lite lovely! tjena 25 balubas bara! + porto iofs. men vafan.
är så himla happy! jättefina bilder var det, love them!
jag vill tapetsera mitt rum med dem. eh
men jag vill ju inte förstöra bilderna så de får väl ligga i platsfickan då.. :/
skulle vilja ha ramar. hm
poo bara att det ska vara så dyrt.

meneh. diana ringde nyss.
ska börja tidigare ikväll, och sluta senare så jag kommer missa greys :(
får väl försöka se reprisen sen.
men jag brukar alltid missa alla repriser.
sen klagar jag över att tv bara visar repriser. hah

nu ska jag väl vänta och se om lollzan hör av sig, hon borde sluta snart.
då ska jag o kerdiz gå dit o hämta henne så man får sig en liten promenix.

fyfan vad poo att jobba! ><
hoppas att jag inte får göra nåt drygt. jag vill bara diska, det är den enda jag kan.
jag vill inte servera osv.
usch, pissjobb. hate it.
men jag får tänka på pengarna. de behövs nu. är ju helt pank. några småpengar kanske jag har.
men det är nog inte ens 20kr. haha
men jag lever ju, så jag får vara glad för det.

hejpa

4:
OMG! så lite spännande i dallas nu. tjena!
bobby har kommit på JR´s plan om att sälja olja till kuba, så han o ray har kommit
på en plan som kommer att stoppa honom. imorgon kommer man få veta allt.
jag kan knappt vänta!
slutscenen var fett ball. bobby är på väg att fixa planen, går in i hissen precis när JR kommer
till kontoret. och så säger JR att det här kommer bli en minnesvärd dag, för han tror ju att han kommer
låsa affären och få en massa cash och vinna ewing oil.
bobby ba: ja, det kommer det säkert att bli..
da da da daaa! (drama-musik)
eh.
spännande!

var ju ute o gick en sväng med kenzo o sweedy förut också. det var gosigt :)
love sweed <3
träffade den där lilla babypitbullen som kenzo försökte sätta på förut, han försökte igen.
det är ju bra att han inte är pedofil iaf! :/

jag vet inte vad jag ska ha på mig när jag ska jobba. hm.
får väl rota efter nåt skabbigt.
hoppas jag hinner äta innan. det måste jag ju. annars blir det döden.
vet inte vad vi ska äta idag. får se vad mami planerat.
men jag byter nog om nu. sen ska jag dra ett varv med dammsugaren.

hejdå

5:
men MHHHHH så snäll hugo är när han har rullat sig i jord eller nåt och sedan legat i min säng.
AWWW..!!
ENOUGHT! kattstek imorrn!
katter tvättar sig ju jämt, min säng ser ju ut som skit nu. så snäll!
fyfan, jävla horkatt :/

jaja, nu ligger han där o tvättar sig ja.
KANSKE SKULLE TÄNKT PÅ DET INNAN?!?
:/

(när kenzo lämnar efter sig pinnar, hårtussar och annat skräp i min säng så gör det ingenting)

6:
haha, bo ko ;P

men hello.
kom ju hem vid halv 11. haha
><
men det gick bra att jobba, tiden gick fort och det var rätt så skoj.
skönt att jobba med natalie & diana tycker jag. man känner ju dom liksom.
nu har jag fett ont i fötterna och feting fett ont i ryggen. ska väl gå o lägga mig I guess.
haha, mami är ju skön ibland.
"nä hanna panna, gå o lägg dig nu så jag kan gå o lägga mig"
liksom wh00t? som om hon inte kan gå o lägga sig om jag är vaken O_o
fortfarande lite overprotective antar jag.
söt : *

nu har jag lite cash iaf. ska betala boken imorrn annars vet jag inte.
är skyldig papi en massa pengar men han får dem sen när jag har en stadig inkomst.

nu säger min rygg hejdå. och jag med.
borde ju gå till en läkare snart. är inte så snabb.
men det har ju bara gått typ.. 4 år? haha
><

natti

Kommentarer
Postat av: Bo Ko

HAHA Hugo!
Pure evil I say.

2007-04-25 @ 22:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback