you´ve got the right to kill me now

and I would´nt blame you if you do.

hejhej!
det märks att man gått upp för tidigt när man måste väcka kenzo för att gå ut o gå. haha
så lite morgontrött, den killen! ^^
men vem fan är inte det?
inte hugo iaf.
fyfan, inatt började han härja som fan! jag vaknade och ba: wh00t?
han skrek som ett djur. sen hoppade han upp i sängen o började härja ><
fett jobbig. till slut lade han sig iaf. och där ligger han än.
jag vete fan vad det tog åt honom alltså.. hm.

jorå. varit ute på en liten promenix har vi varit.
har gjort i ordning lite sallad som jag ska försöka äta sen innan jag åker också.
sen är det bara hem och diska o kolla på dallas <3
sallad & dallas.
blir ju samma sak baklänges ^^ palindrom, eller vad heter det?
O_o

ANYHOW....
det ser så himla gosigt ut när katter sover.

+ att jag tror att våran brevbärare hatar oss. när jag hämtade posten efter promenaden
så var ju allt helt nedtryckt och knögligt.
ba MMHH, tack!
som tur är så var inget till mig.
men jag vill ha brev ju >< jävla n00b.
och så vill jag ha min bok ><
fast den betalade jag iofs igår kväll så det går väl inte så snabbt.
får den säkert aldrig :(
då går jag hem.

hejdå

2:
det gick bra hos AF.
men kul om min handläggare ska sluta ><
ska visst kontakta nån jävla kundtjänst när jag vet mer om jobbet.
O_o

jorå. jag var ju tvungen att äta när jag kom hem. för min sallad som jag gjorde förut
var fett äcklig. vet inte varför :/
så jag kokade lite makaroner istället. haha
ungkarl.

nu tror jag att det var nån som kom hem. tyckte jag hörde en bil. var väl papi.
jag ska iaf kolla på dallas snart.
sen ska jag softa lite och sen ska jag träna ><

ikväll är det greys <3 blir ju ljuvligt.
fast jag såg på reklamen att det nog inte kommer bli så ljuvligt.
fyfan vad jag hatar brudar.
><

as sure is night is dark and day is light
I keep you on my mind both day & night.

aww
jag vill att nån ska känna walk the line för mig!

jorå. nu kom papi minsann. mogen.
jag gillar ju att vara ensam hemma nuförtiden <3
får väl gå till soc o skaffa mig en lya.
ba "hej, jag gillar att vara ensam hemma men så kommer mina föräldrar hem från
jobbet.. så jag behöver ett eget place, ok?"

jag behöver nåt att se fram emot.
ge mig nåt.

3:
jag är så sjukt trött. :(
det är inte ens coolt.
det är hugos fel. kommer o härjar sådär mitt i natten. jävla katt ><

vad ljuvligt det skulle vara att sova <3 läntar tills ikväll.

imorgon orkar jag inte gå upp tidigt. ska ändå inte göra nåt särskillt förrän på kvällen.

och på fredag är jag helt ledig. men då ska jag bara vara hemma för jag ska ju jobba på lördag.

tänkte försöka se schyfferts nya humorprogram. verkar kunna bli riktigt bra :D

schyffert & wickström <3


det var visst inte bara jag som blev väckt av hugo inatt.

han hade inte velat vara ute i regnet så det var därför han hade härjat.

sen var han väl sur för att han var blöt eller nåt.

men moget att börja skrika mitt i natten!

 <------ djävulen himself.


men jag somnar snart.
ska väl säga hejdå till lollzan på msn sen ska jag gå o kola nånstans ><
hejdå

4:
jag piggnade till efter träningen.
slet som ett djur. haha
fyfan mina magmuskler alltså >< höjde vikterna idag.
wöwöö
hoppas att det inte händer nåt kul imorgon för jag kommer inte kunna skratta. haha
får väl kolla på den otroliga vandringen o gråta istället : *
nämen.
jag ska sova <3

tur att den där bruden bara var dereks syster!
annars hade jag inte pallat ><

meneh. jag ska väl sova nu.
dum kenzo var när han inte ville kolla på greys med mig idag :(
iofs så glömde jag säga åt honom, kom jag på...
vi brukar ju alltid ligga i sängen o kolla på greys tillsammans <3
min lilla n00b : *
bäst för hugo att han håller sig lugn inatt. annars blir det kattstek till söndagsmiddag.

+ att jag har en ny pyamas på mig ^^ fick den ju av anita häromdan.
haha, får alltid nattkläder av henne. men det är great.
fast jag ska ta av mig den nu, för jag gillar inte att sova i pyamas. blir ju instängd.
jag vill va fri som en fågel!
eh.
nämen typ.

godnatt


Kommentarer
Postat av: crapz.


palindrom är när ett ord eller mening blir precis samma åt båda hållen. typ anna eller ola salo. XD

2007-04-18 @ 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback