a long long time

hello.
been a while, ey.

igår var jag hos kjell o anki med mami o papi o liane o patrik.
det var trevligt.
fredo jobbade kväll. hatar när han jobbar kväll.
så det var bra att jag fick nåt att göra.
fick ju vara chaufför.
har ju blivit renlevnadsmänniska nu. inga cigg (sen i torsdags!) ingen alkohol och.. jag har ju aldrig druckit kaffe iofs.
fast det är inte mitt påfund. men det går bra ändå :)

var på ikea i fredags. köpte byrå o massa grejer. hejdå 2000 :(( men det är bra.
för nu får jag plats med alla saker :D

nu ska jag klä mig o sådär. ta en dusch först kanske.
sen ska jag fixa klart här, och städa.

ffs. hungrig igen.. :/ jag pallar inte.
kommer bli så liten :((
ah well.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback