babylove, my babylove

eh.
hej.
har jobbat idag, det gick bra.
blev lite kompis med kattis faktiskt :)

var hemma en sväng också, papi håller på o fixar min bil. den är hemma o laddar nu.
hoppas den blir frisk snart.
fett jobbigt att köra golfen ju. haha
ba lilla svag, klarar inte ens att köra utan servo ><

nu kommer nog mattias!
på återseende!

2:
åkte hem till bili en sväng. soppi, elena o stefan var också där.
så himla whönt att få prata av sig lite <3 tack brudz.

nu ska jag fixa mat, för jag åt inte förut. eller, bara fil.
men det är ju inte bra.

baby slutar om 45 minuter. miss him <3
hoppas att han aldrig lämnar mig.
fast jag skulle förstå om han vill göra.

chchchchchanges.
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback