blowing in the wind

det blåser som ett djur idag.

jag mår illa :/
ska bajsa och äta frukost nu. sen ska jag ringa 2 läskiga samtal och sen vänta på lollo <3

det löser sig det här.

längtar efter fredrik <3
hejpa

2:
destinys child <3

men hej.
jag har lekt med lollo idag. det var trevligt. vi tog en tur till tuna park.
jag köpte presentsnöre och tejp :) fast jag glömde det i bilen. smart.
sen åt vi på donken. det var inte bra för oss.
råkade köra mot enkelriktat på parkeringen där. HAHA
borde inte ens få ha körkort >< eller jo. för jag vill.

har pratat med damen på särskolan också. ska antagligen få gå på introduktion på ärsta-skolan.
hoppas det är bra där, ska ringa o fråga mamma sen.

snart kommer jag få ett telefonsamtal :O lite läskigt.
fast lite kul också.
:)
eh.
förlåt.

snart slutar fredrik också. saknar honom.
hoppas att han kommer tillbaka snart. allt löser sig.
det gör.

mycket tankar just nu.
men det löser sig.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback