hello, I love you

hej.
igår var en bra dag.
man kan väl säga att det vände igår :) nu kan jag vara glad utan att vara det i smyg :)
great.

fast jag vill att det ska gå fortare. mycket fortare. och jag orkar inte vara orolig all the time.
men det är så mycket som kan gå fel.
men jag försöker att ta en dag i taget och tänka positivt.

trött som fan idag.
var på tuna park en sväng med fredo idag. köpte två tröjor, det var bra.
behöver en massa mer men det är ingen idé att köpa nåt nu.
har inte råd heller.
hoppas att jag får besked om jobbet snart. jag vill börja nu ju. eller, typ nästa vecka :)
tjäna massa pengar, m´m´m

jaja.
ska nog åka hem senare. pallar inte laga mat åt mig själv. haha
hem till mami o papi alltså.
well, well.
sen hämta baby från jobbet ikväll :)
ska fråga om inte vi ska bjuda mattias på mat den här veckan, han bjöd ju oss igår :) det var trevligt.
han är rolig :)
korv.

ska man sova en stund eller inte? jag pallar fan inte att diska iaf.
äsch. jag går o vilar, eller åker hem. hm.
vi får se.
surfar väl runt här i en timme kan jag tro.

hej på er

Kommentarer
Postat av: nyfiknasweedy

"man kan väl säga att det vände igår :) nu kan jag vara glad utan att vara det i smyg :)
great. fast jag vill att det ska gå fortare. mycket fortare. och jag orkar inte vara orolig all the time. men det är så mycket som kan gå fel.
men jag försöker att ta en dag i taget och tänka positivt."
- Vad menas? ;) :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback