I´m a survivor

hej.
vaknade rätt tidigt idag. fredrik jobbar dag.
drömde om min mami, så jag trodde att det var hon som kom o smekte mig på ryggen imorse för hon brukar göra det. men det var ju fredo.
ska träffa min mami idag iaf. tänkte åka hem o tvätta lite efter jobbet.

annars så.. är det väl skit.
nää, men lite.
men det går väl över hoppas jag.
men jag saknar min man som fan :(
och så kommer det en massa förändringar och jag är lite rädd så jag behöver honom.
men jag väntar tills.. ja, jag vet inte. haha

svamlar.
hejdå

2:
snart dags för jobb. hoppas det går fort idag och att det inte är så mycket folk.
jag längtar redan hem till fredrik.
det känns som om vi inte har setts på flera dagar, fast vi har. men vi är så långt bort från varann ändå.
I miss him.. <3
det blir väl bra, med tiden.
annars får jag väl dra nånstans. haha
som förr i tiden. eh

jag behöver dig.
puss

Kommentarer
Postat av: sweed

ja, fyfan! det var så jävla bra! jag spydde & dog & allt! q:

2007-08-25 @ 18:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback