I see a red door

^_________________________________^
i fredags såg jag the rolling stones. det var ljuvligt. spydde sju ggr.
eller nej.
men det var helt great. sjukt att se mick jagger o grabbarna live.
han har fortfarande världens snyggaste ben btw.
konserten var skitbra, kanonljud och kanonshow. m´m´m <3
jag dog lite när de spelade paint it black. jag djurade med papi då. haha
efteråt gick jag o fredo o tog en öl på ett ställe som vi varit på innan. sen kom jag på att jag var trött som ett djur
och då gick vi o åt sen gick vi hem o sov o så.
och på lördagen hälsade vi på hos krille & co.
sen åkte vi hem.
och då blev det öl hos mattias, mycket trevligt.
avslutade som vanligt med en karaoke på hammarn´, HAHAHAH
born to be wiiiiiiiild!

nu kom fredo hem. han har shoppat linser, det är bra för honom.
jag måste äta fruppe nu, hungrig som ett djur.
idag ska jag börja packa ganska så seriöst. läskigt :O
tattigt att det är fint väder bara. vi får se hur jag gör.
måste fan läsa också.
har en till bok att läsa nu, lånade av ebba. omertá av mario puzo. m´m´m
puzo-power!

men NU går jag.
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback