It´s called rubberneckin´ baby

hej.
(skrivkramp)
meneh. tjena.
omg. jag har förlorat bloggandets förmåga. inte för att jag har varit särskillt bra ever men ändå.

jag har iaf kommit fram till att jag inte gillar databord.
tangentbordet och musen får typ aldrig plats bredvid varann och så sitter de alldeles för långt ner.
det är ju på en såndär som man drar ut nivet.
anyhow.. och skärmen sitter sju mil bort så jag måste typ kisa för att se nåt.
skulle ju kunna sätta på mig mina glajjer också..
sådär ja.
fett skämmigt att jag måste ha glajjer typ hela tiden här.
ser ju inte texten på tv´n annars. HAHA
lilla blind.
men vi ska hämta min feta tv idag så då kommer jag nog se <3
hoppas den får plats bara. annars flyttar jag. haha

kom ju på igår att jag inte pallar att fredrik ska dumpa mig. fett jobbigt det blir nu när man bor ihop osv.
han kommer säkert göra ändå :(( fett körd isåfall. haha
fast jag skulle nog förstå. jag är ju cp så..
men man får väl hoppas på det bästa!

jag måste åka till ikea. snarast!
fast jag har fan inga pengar kvar ://
men det är ju en massa saker som vi behöver. har skrivit en lista.
sen gjorde jag kryss på det som var mest viktigt.
vi får väl se när vi har tid och råd att åka. ska höra med min sambo när han kommer hem ^^
haha, sambo :P

ah, nu kom jag på en till grej jag måste kolla när jag kommer hem!

och så måste vi komma ihåg att köpa present åt ogge. fan.
hm. kanske kan göra det ikväll? så är man ju av med det..
jag kommer inte ihåg hur fredrik jobbar den här veckan. ska nog kika på hans schema sen.
fast jag fattar väl inget.
det är nåt mer.. just ja. presentsnöre och tejp.
köpte ju massa fint presentpapper i göteborg <3 så nu måste alla fylla år så jag kan slå in presenter! :D
fast det är ju några som gör faktiskt. typ ogge, bobo, bili, pin, soppi, lollo, adrian.. ahh :D
roligt ^^
men drygt att köpa presenter dock. iaf när man är poor.

måste söka jobb nu. eller fan, måste ju uppdatera min cv först. piss.
men hejdå iaf.

Kommentarer
Postat av: crap.

jag fyller ju år imorgon ;D du kan få slå in en sten eller något ^^

2007-08-13 @ 13:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback