jag har bilringar i röven

jag sa i röven!
eh..

hej.
shoppade gifts igår. det gick bra.
hämtade hem kenzo också, det gick också bra <3
sen kom sweedy o ninna över. vi drack öl och spelade lite spel :)
måste önska mig spel i julklapp.

idag har vi varit på banken. fixade internet skit o så.
beställde ett nytt kort också. hon var lite körd den där damen, ba sa att mitt kort måste funka på alla ställen.
ba troligt!
det är ju oldie. alla andra har nya o flashiga kort.
mitt har inte gått ut eller nåt, men det är inte alla ställen som tar emot det iaf.
ah well.. får väl ett nytt iaf hoppas jag.
btw! fick ju skattepengar igår. jag ba jaså?!? visste inte ens att jag hade betalat skatt förra året. haha
men jag blev glad. 375 balubas bara sådär tackar man ju inte nej till :)

o papi skulle ju komma o fixa min bil idag. den är ju död nu :(
men han skulle till doktorn för han har så ont i magen. stackars papi.
hoppas att det inte är nåt ruttet fel på honom.

det är fel på kenzo också. han har fått eksem eller nåt :(
anki får kolla på honom ikväll så får vi se om han behöver gå till doktorn eller inte.

jorå!
ska nog ta en liten kisspaus med kenzo nu, sen ska jag städa lite och sen ska vi hem till mor & far.
pallar inte sitta här helt ensam :(
måste ändå hämta väska o grejer.
åker ju till norrköping imorrn! :D

men nu kilar jag.
hejpa!

2:
orkade ju inte städa förut.. :(
jag är en helt sämst hemmafru ju. fredrik måste hata mig :(
men jag ska diska snart iaf.
har slagit in ogges paket också.

var hemma o umgicks lite förut. hela gänget var där.
anki kikade på kenzo. ska köpa nå grejs på nån hälsokostaffär och badda på så blir han bättre.
måste klippa också.
får väl göra det på måndag ifall ingen gör det medan jag är borta, vilket jag tvivlar på :/
ah well.. han klarar sig kanske.

har lånat gps också. så nu ska det väl gå bra. fast vi måste ta fredos bil ://
den är ju cp att köra. men det får väl gå.
får väl lyssna på en massa dåliga blandband också. haha
sämst att inte ha cd ><
men det ska bli gos att åka iaf <3
har ju kollat att de har sälar på kolmården!! <3<3<3
längtar så lite!

nu kom jag på en sak som jag har kvar hemma. my umbrella, ella, ella, ey.
eh..
men det skulle vara bra att ha. kanske kommer ihåg att ta med det imorrn.

nä, nu ska jag diska och sen försöka börja packa lite!
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback