love & marriage

hej.
igår jobbade jag, var svintrött när jag kom hem.
men sista dan på h&m, ljuvligt. fick jobba med en svinsnäll tjej som jag inte träffat innan.
love her <3

idag ska jag jobba några timmar på golfen. ska fixa iordning mig nu och sen se om min bil startar.. :S
den har ju varit lite knas på sistone. ska köra hem den sen så papi får titta på den.
ska ta hem kenzo idag också <3<3<3 saknar honom så lite!
ikväll, eller ja. vet inte när det blir, senare iaf. så ska jag o fredo åka till tuna park och köpa present åt ogge och åt fredriks papi. för båda fyller år på söndag :)

well, well.
hoppas jag får såndär fet lön på golfen idag också.
har ju visst fått höjt ;) jag tackar inte nej.
men man vet ju aldrig. är ändå glad för alla pengar jag får <3
imorgon ska vi till banken och fixa internetbank. ett nytt kort behöver jag också. och så vill jag starta ett sparkonto.
vi ska ju åka utomlands nån dag <3
skulle egentligen åka i mars med mami o papi m.fl men det kommer bli fett dyrt så mami o papi tyckte att vi skulle ta en sista minuten nån gång så skulle de betala lite. fett snälla <3

men nu ska jag fixa mig.
hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback