move it, move it, move it

hej.
nu har jag flyttat hemifrån :O
har bara babylite saker kvar att hämta. typ min tv o så..
jag hatar att bära. det är ju kul att bo högst upp ><

har iaf fått hit datorn idag så nu kan vi surf it igen <3
ljuhuvligt.

var hos farmor idag. hon har ju varit i finland hela sommaren så det var gosigt att träffa henne igen.
pratade så lite! haha
men hon fick :)

det regnar som djuret ute. moget.
ska nog sätta på lite musik o börja städa då. bah..
sju liter disk, som vanligt.
jag diskade ju fan igår! >< eh..

jag hatar när fredrik jobbar kväll. blir helt lonely :( måste hämta hit kenzo.
imorgon kanske?
eller ne.. fredrik vill nog inte ta hand om honom på tisdag när jag jobbar.
behöver väl inte ha min hund då :((
miss him x 7 <3 : *

jag har fan inte tid med det här.
jag ska bli bättre på att blogga nu. promise :)

P.S alla måste hälsa på. D.S

2:
nu har jag diskat o så.
försökte byta abonnemang också, men min beställning avbröts hela tiden.
BA TACK! :((
din mamma kan kontakta supporten :(
får väl försöka en annan dag.
blir ju ruinerad med det här abonnemanget. har inte betalt mina mobilräkningar sen 99 :(
ah well. det löser sig.
skulle adressändra också, men jag fattade ju ingenting så fredrik får hjälpa mig sen. haha
är den här smarta <3 ofta jag skulle klara att bo själv. haha

måste försöka städa lite. men jag vete fan vart jag ska göra av alla grejer :/
men det fixar jag nog.

+ att det har ringt hem hit och jag vågar inte svara, haha
det kanske är fredriks mami eller papi och då blir det skämmigt ><
ba hej, jag bor här nu. eheh
fast hans papi vet ju.
och nu vet alla utom hans mami. HAHAHAH
:D eh.

vi behöver en verktygslåda.
hejdå

Kommentarer
Postat av: crap.

hahahahahaha. stackars viola XD

2007-08-12 @ 21:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback