my brain need some assistance

hej.
jag orkar inte vara cp mer. haha
blir så himla trött.
har ju bölat typ hela morgonen idag >< och hela kvällen igår.
men det är faktiskt inte kul. men jag ska låtsas att jag inte är ledsen mer för det är inte bra för oss.
well, well.

idag har jag kört bil hela dan känns det som.
har skjutsat papi till sjukhuset för hans återkontroll, sen åkte jag o fredo o handlade.
var ju på systemet också >< längtar till power. haha
sen skjutsade vi hem papi, sen hem med grejerna, sen köpa mat, hem o käka med papi. skjutsa fredo till sjukhuset för han jobbar där, sen hem igen. härjade med kenzo o kollade på negrer som sprang.
pratade med lollo i telefon också, så himla glad för hennes skull. hoppas allt kommer gå bra ^^
och nu är jag hemma.
:) eh.

ska väl diska och städa I think.
fast jag får väl ändå höra sen att jag inte gör något <3
så lite värdelös brud.
tänker ju inte igenom mina beslut heller, har jag hört.
haha. eh
har tagit ett så litet beslut. fast det har varit självklart för mig hela tiden iofs.

kan hon från särskolan ringa eller?
får väl gå till soc då. tack bög.
ska sälja min kropp I think. men fredo vill inte vara ihop med mig om jag gör.
ofta han vill vara ihop med nån som inte betalar hyran heller. ffs.
nä, men det löser sig.
får väl stryk ikväll.
nä.
men lite skäll kanske. brukar få. det är kul.
för jag gör ju ingenting.

(jag är inte bitter)

2:
oopps, råkade göra barn i min kusins säng. sorry..

eh.

E! förstör mitt liv.
när jag åt mat så visade de en dokumentär om beyoncé och destinys child <3<3
så där försvann en timme av mitt liv.
men jag älskar beyoncé. m´m´m
så lite snygg den kvinnan är!
sjunger som en gudinna också. love her.
men jag måste ändå sluta kolla på E! blir ju helt hjärndöd. kan allt om hollywoodkändisarna snart :(
visste ni förresten att jack nicholsons syster egentligen var hans mamma?
tänk på det en annan gång.

nu ska jag diska lite. fryser som ett djur och är fett trött :(
fredo får värma mig sen.

hejdå

3:
speed it time!
jag har inget att göra. jag hatar att vara alone :((
får väl plocka lite.
över en timme kvar tills jag ska åka o hämta fredde ju.

great. hungrig igen. nu blire grapes.
ikväll: smoothie och ostsmörgåsar. m´m´m
nog för att det är kväll men.. senare.

imorgon kommer mattias hit och äter lite mat.
blir väl misslyckat :( känner mig inte ens sugen. men lätt att laga mat åt en som är allergisk mot allt. hehe
sen ska han o fredo dricka öl. jag håller mig till mineralvatten.
kanske slår till med en milkshake om jag känner för att festa till det riktigt ordentligt...
döden.
nää
det är lätt värt att inte supa :) söt min bebis kommer vara <3 ska älska sönder den. jag älskar den redan.
fast den bara är 1cm.
får väl missfall :((
då går jag hem.
nej, jag kommer inte få. vi kommer få ett friskt och vackert barn.
förslag på pojknamn är välkomna btw!

hallå.. hur kan en liten klump på 1cm göra så mycket med min kropp?
sinnessjukt.
men det är fantastiskt.
hoppas att jag får vara glad hela kvällen. fast jag blir säkert tjurig sen.
jag hatar att vara tjurig, för då blir fredo sur och så blir jag ledsen och så blir allt crap.
jag ska försöka vara glad. jag är ju liksom glad egentligen. jag är bara körd.
känns som när man åt follimin 28. OJ VILKA BRA P-PILLER DET VAR!
helt jävla väck. fast jag är iofs nästan alltid helt väck. hate self.
men ändå.
vart var jag? ingenstans skulle jag tro.

kanske ska börja med en gravidblogg istället då. min är ju ändå boring. säkert ingen som orkar läsa.
typ: hej, idag måste jag diska. och: hej, idag har jag diskat.
oj vad roligt.

ska försöka fixa till stora pöket ikväll tror jag.
hej på er!

Kommentarer
Postat av: sweey

ja, okej (: hittade den på hennes pres på helgon. :*

2007-08-30 @ 16:25:16
Postat av: jennie (sashas cuz')

vad kul att du ska få en bebis hanna! :D fett glad för din skull! (:

Postat av: Ninna

Magic 8 ball hade rätt Hanna. jag visste det hela tiden, haha. fan vad kul att du har en bebis i dig! får jag klappa henne/honom när den tittar ut? :D:D:D /

2007-08-30 @ 20:07:19
Postat av: Billan

Haha, neeej, Haniki!
Jag älskar din blogg. Värsta bra tidsfördrivet <3
Har ju inte så mycket annat för mig än att läsa bloggar på dagarna. Love it <3
Love you :*

2007-08-30 @ 21:05:20
Postat av: mallz

hoppas det blir en babygirl! så kan den heta haniki! söt den skulle vara då. om det blir en grabb kan det ju heta adolf? :D

2007-08-30 @ 23:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback