she´s back!

halli hallå.
det har varit full fart sen vi kom hem så jag har inte hunnit blogga.
men vi kan ta helgen i korta drag:
fredag: kom till norrköping, checkade in på hotellet. det var centralt och trevligt.
sen gick vi o åt och tog en öl, sen en sväng på stan och sen tillbaka på hotellet.
på kvällen snofsade vi upp oss och gick ut o drack några bira. det var t.o.m 23 på det stället vi var på :O
sen gick vi till harrys och åt, drack öl och irish. m´m´m. tror det var hög åldersgräns där också :D
sen gick vi hem o sov.
lördag: gick upp tidigt, åt frukost on ze hotel, sen drog vi till kolmården. det var roligt där.
kollade på delfinshow osv. sen åkte vi till hotellet, och sen åt vi ute på kvällen. tog en öl. eheh
söndag: gick upp tidigt som djur och åt frukost, sen sov vi igen, skulle käka på stan men allt var stängt.
mami ringde och sa att papi låg på sjukhus :(( så åkte vi hem. eller, direkt till sjukhuset och hälsade på papi.
fast han var pigg då :)
har ju visst fått en infarkt i mjälten O_o men han fick komma hem idag, whönt.
vi var hos fredriks föräldrar igår också, för hans papi fyllde år. han fick en tröja. jag tror han blev glad :)
fick ju smultronvin av viola också :P
sen åkte vi väl hem. nej, hem till mami o åt en massa och kollade på nakna pistolen och beck.

OCH IDAG... så har jag jobbat på golfen. det gick bra. jobbade med diana o nathalie :)
ska jobba imorrn och på torsdag också. hej pengarna <3
handlade ju upp dem idag ändå.
fast mat faktiskt :) och tea tree oil till kenzos eksem.

ja sen har jag väl inte gjort så mkt mer.. duschat, lagat mat. adressändrat har vi gjort också.
hoppas e-korten kom fram.

nu ska jag gå o hångla lite och sen titta på 2½ men.

hejdååå

Kommentarer
Postat av: Bo Ko.

HAHA infarkt i mjälten?!
Men bra att han var pigg!
Hälsa från mig att han ska krya på sig. :D

2007-08-21 @ 13:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback