sweet child in time

<3
måste börja lyssna mer på deep purple, jag gillar´t ju!

men hej iaf.
var ju på af imorse. ba mmhh.
kändes helt stört. fick typ inte prata nånting. haha
ah well..
förstår fortfarande inte varför det där stället finns. de skiter ju ändå i en.
kunde lika gärna vara död, de skulle inte veta.
får ju inga pengar heller. tack tack.
får väl gå till soc då.
hoppas jag får jobba mycket i höst.
ska ta tag i det där när jag har flyttat färdigt.

just nu ser det ut som ett bombnedslag i mitt rum.
måste köra över lite lådor idag, för de är typ slut.
jag vill bara bli klar ><
hoppas mami slutar early idag så jag kan ta volvon.
eller vi, för jag orkar inte whälv.

ska bli gott med öl ikväll!
man får komma om man vill. fast jag vet att ingen vill.
det är inte ens nån som läser.
sweed har jag pratat med redan. och bobo jobbar väl.
och mall.. vi super ju aldrig ihop. träffas inte ens. haha
men man får iaf om man vill!

jävlar. man borde kanske äta lunch också. åh!
jag pallar inte.
hoppas det finns nåt att äta här. hemma.
för jag orkar inte åka hem. eh
jag vet inte ens vart mitt hem är ><
jo, hos mami o papi <3 där kommer mitt hem alltid att vara.
och hos fredo. snart hos mig :O
ja herregud.
men nu ska jag väl kila.
röka och rota i kylen efter föda.
sen ska jag packa lite till. vet inte vad bara.. hmmz.
mina kuddar! pallar inte ha ont i nacken mer.

vi hörs. hej

2:

Din ålder borde vara 38.1 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

yeeees! kan väl vara 38 då :(
haha

nu har min mami kommit hem. ska väl gå o prata med henne.
sen ska jag börja dra mig hemåt. fredo slutar ju snart.
han är väl redan hemma. haha
går alltid tidigare, den token.
fast jag gick tidigare från jobbet igår :O
en halvtimme tidigare t.o.m.
men jag pallade inte, jag var ändå klar. typ. nästan. tror jag.
bara nästa tisdag kvar där. whönt!
kan inte jobba på ISS mer. min rygg tycker inte om det :/
lite trist egentligen, för det är bra pengar. men jag orkar inte med ångesten, stressen och ryggsmärtan.
så hejdåå.

men hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback