tell me what you think about this

måste lyssna på destinys child idag <3

fett mycket kommentarer jag fick igår. det var roli ^^
tror jag ska döpa min son till hitler. eller stalin.
haha, skulle vara så lite ballt :D
fast jag får väl inte. han ska väl heta bajs eller nåt om fredrik får bestämma.
hoppas det blir en girl.  ellen på smällen blir det då.

fick sovmorgon idag. till 9 faktiskt. en timme mer än vanligt typ ^______^
pallade inte vakna så mkt när fredrik sa hejdå. för då märker jag att jag är kissnödig.
drömde att jag o mina vänner hittade massa mynt på gatan. eh
sinnessjuk dröm faktiskt. men ändå.

är ju ett program om pamela anderson på E! nu <3 men jag har sett det förut.
är den här fula!
m´m´m
love pam <3

ska skjutsa lollo idag. ska försöka ta en sväng förbi apoteket och köpa basiron också.
har ju fått en miljon finnar.
tack bäbis ><
jag har ärligt talat ont i hela ansiktet. det är helt sjukt.
blir fett deprimerad. haha
ska amputera tror jag.

men nu ska jag nog ta en dusch och klä på mig.

det blev inte stora pöket igår. tror att min man hatar mig.
ska väl sluta pöka då. får han se hur kul det är ><
hejdå

2:
hello.
nu är jag hemma från stan. har köpt massa fett ><
jag vill väl också festa när det är helg :((
köpte basiron också. hoppas att den funkar.

ska laga lite blodpudding nu. järn är bra för mig och min bebis :) VÅR bebis.
vårbebis. det blir ju en vårbebis faktiskt.
men iaf.
sen ska jag städa, får ju finbesök ikväll! eh
vet faktiskt inte om mattias kan räknas som finbesök :P men jag mår bättre om det ser fint ut när han kommer.

puss

3:
nu har jag ätit. är jättetrött nu.
jag är trött på att vara trött. eh..
ska nog vila och titta på vänner innan jag börjar härja.

puss

4:
nu har vi besök. gurra kom också. trevligt.
de krökar.
jag har mest ätit godis och druckit vatten ><
tråkigt att jag är en sån som inte kan ha kul utan alkohol. hate self.
men det går väl bra.
trött som djuret.
längtar tills jag får sova <3
får väl sova när jag vill iofs, men jag vill inte lägga mig själv :(
hejdå

Kommentarer
Postat av: Pin

Helt sinnes-sjukt att du ska få en levande bejbis.
Gud O: jag kan inte fatta.
Den kommer bli värsta cool tror jag :D

2007-08-31 @ 22:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback