vem tar hand om hösten?

jag kom på skurt-låten nu ^^

bra att mall alltid läser btw <3 jag läser alltid din också ^^

vahettere.. a. fredrik är inte sur på mig längre, det är bra.
jag är inte ledsen heller. fast jag ska ändå hålla käften. haha
fast inte alltid, för det kan jag inte.
men jag lär säga nåt fel ändå för jag är ju körd.

det gick bra att jobba imorse, fast jag hann inte med allt riktigt men jag ska ta det imorrn.
jag fattar ju nu. har fått hjälp att hitta grejer och så hittade jag omklädningsrummet. haha
snabb.
ah well!
sista dan imorrn <3
sen två hortisdagar kvar på h&m, sen aldrig mer ISS. jag svär.
jag horar hellre. tror jag. kanske.

imorgon åker vi till göteborg verkar det som. istället för på fredag alltså.
ska ju se stones på fredag!! :D:D:D:D:D
fett kul.
kul att min man följer med också <3
min sambo, snart :O
ska ju flytta till honom faktiskt. haha
går såhär sakta!
men det är schysst. han kastar väl ut mig snart iaf.
men man måste komma på inflyttningsfest då iaf :) vet inte när den blir dock. får se när vi är lediga osv.
ska börja flytta in nästa vecka I think.
lär ju ta sju år. kommer inte få plats med alla mina saker :((
får bli en 3a när jag blivit rik.

jag är hemma nu. hos mina parents alltså. mitt hem på rilli.
har varit här hela dan typ, för fredrik jobbar o det är tråkigt att vara whälv.
men jag har tråkigt. lite ont i huvet med, och fett ont i ryggen fortfarande :(
men jag ska nog packa en låda eller så.
jag har ju fan bara en kartong här. pissigt.
jag är bored ju.
ah well. nåt skit kan man väl få ner. hm..

... jag har ju faktiskt skitmycket grejer.
tänk bara på alla skor o väskor o såntdär :O
skulle behöva en walk in-closet. I wish <3
om fredrik kastar ut alla grejer ur den där skrubben så kan det bli min garderob <3
haha, nää jag driver.

jag undrar jag..
ah well!
hejpa!

2:
två lådor med bara filmer O_o liksom tjena.
men det blir nog bra.
kan bo lite trångt tills jag fått ett riktigt jobb.
finns det hjärterum så finns det stjärterum, eh.
och så har de ju alltid så bra förvaringsgrejer att köpa på ikea!

vad stört att flytta hemifrån. måste sluta röka för jag kommer inte ha råd :((
tror inte att mor & far kommer försörja mitt beroende längre, hehe.

fast the big question är ju... hur ska jag göra med mitt dallas-kollage?
tror inte att fredo vill ha det på väggen. haha
får väl packa ner det då :( kan ta fram bilderna och titta på dem nån gång ibland.
mamma ba: då tar du väl inte med dig din dallas-samling när du flyttar?
ba ?!?!?!?!?
om det är nåt jag ska ta med mig så är det den!
eh..
måste kolla på dallas snart.
men det får bli i höst för jag gillar inte att sitta inne o titta på tv när det är sommar.
jag kan vara inne, men då gör man andra grejer. ehhh
typ hackar lök.
nej, jag vet inte. nu har det gått för långt.
ska gå ner o hämta mer films nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback