why can´t you just love her?

hej.
jag är lite trött på att vakna tidigt som djuret. kissnödig som ett djur, går o kissar och sen är jag pigg.
><
jag kan lika gärna sova bort hela dagarna för jag har inget att göra.
men jag ska väl duscha snart. sen diska. har typ en miljon disk.
skulle behöva handla lite också men jag pallar inte.
jaja.

saknar fredo.
jag vill också jobba så att jag slipper vara alone när han jobbar. det är ju döden.
fast när han är hemma så är jag ändå bara tjurig och cp.
humörsvängningar ftw! ://
hoppas de går över. fast de lär de inte göra inom den närmsta framtiden. haha
blir väl dumpad. woho.

nä, nu ska jag nog..
kuk. jag är hungrig igen. kul! kan väl äta då. eller spy, vilket som.

hejdå

2:
nu har jag beställt nytt abonnemang. men det stårt fortfarande kvar på papi >< drygt.
men det får väl bli så.
har ju internetbank ( & så) nu så då kan jag fixa betalningen rätt smidigt ändå.
fast ändå cp.
cp-comviq.
ah well.
får komma ihåg att säga till min papi sen.

nu ska jag klä på mig, och försöka äta ett litet mellanmål, innan jag börjar diska. m´m´m
jag hatar att diska.

3:
måste ju åka o handla själv :((
fast det går säkert bra. men ändå skämmigt.
får väl handla med alla pensionärer. eheh
jag åker till willys, för jag är snål ^^
sen måste jag hem och hämta en tvättpåse för idag ska vi tvätta.
jag vågar inte tvätta själv så jag väntar tills fredo kommer hem.
jag skulle bara göra fel annars. är helt sämst på att tvätta.
sämsta hemmafrun ever :(
skulle vilja ha en egen tvättmaskin. men det får inte plats här.
får väl bli när vi flyttar kanske. om ett år typ.
jag pallar inte flytta nu så jag hoppas att vi får plats.
alla 7.
eh

men nu ska jag skriva en shoppinglapp. tjarå!

4:
jag klarade att handla själv. fett duktig.
har köpt mer smoothiesvirke och grapes o sånt. m´m´m
vitaminchock ska jag få. måste äta nyttigt om jag nu ska äta hela tiden.

imorgon är det en vecka sen jag slutade röka ^^ woho.
fast jag har varit sugen, men inte extremt.
mest efter maten och när jag är uttråkad. haha
tur att man inte kan dricka öl heller, då skulle det aldrig funka.
ska ju inte supa förrän power nästa år. SÅ KORT TID! ><
lär ju bli dyngis efter en öl då. haha
nä men man vet inte.

fredrik har slutat skicka gulliga sms till mig.
förut gjorde han alltid när han var på jobbet.
han skickar säkert till nån annan :(((
om vi skulle ha ett normalt förhållande så skulle vi fortfarande vara i förälskelsestadiet.
men vi speedade på lite och blev sambo o sådär.
men jag gillar det :)
fast det skulle vara gosigt med ett gosigt sms nån gång... :)

nu måste jag börja laga mat. är ju inte så snabb.
ljuvligt det kommer bli med soup <3 längtar tills den är klar. eh
bra att jag inte är besatt av mat. haha
ska sluta äta efter power också.. eh

hösten är här förresten. har ni märkt?
det är fett kallt ute.

sen måste jag få klaga lite också.
min dator är cp så på vissa sidor så är texten babyliten så man ser ingenting.
har försökt byta storleksgrejs men det verkar inte funka, papi har hjälpt mig.
nån som vet vad det beror på?
iaf så kan jag typ inte läsa bilis blogg, det är fett irriterande.
bara för att alla ska vara så balla och ha så häftiga utseenden på sina bloggar ><
och ikeas hemsida funkar inte heller. ser ingenting. jag som ville bli medlem i ikea family :((
men nädå.
du kan lita på teknikens under, MY ASS!

Kommentarer
Postat av: mallz.

duktiga vi är när vi har slutat röka :D
& ja, odjuret ser ganska tönt ut som man. men han borde ändå ha ett namn, den stackarn. );
och varför skall du inte supa på ett år? O:

2007-08-29 @ 14:02:14
Postat av: SWEEDY

HANNA! ÄRE SANT! PÅ RIKTIGT!?? ska du få bebis!?!?!?! :D :D :D :D :D

2007-08-29 @ 14:09:59
Postat av: Bili

Boring att du inte kan läsa min blogg,
nu när jag blivit en bloggare.

2007-08-29 @ 17:53:24
Postat av: sweey

vad har bili för adress till sin blogg, vet du?

2007-08-29 @ 17:55:02
Postat av: sweedy

så himla kul! :D <3
ja, du lär ju se sen när jag lägger ut de i bilddagboken.
ja, så himla söt! den stora alltså (: jag vill ha en sån. <3

2007-08-29 @ 22:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback