words don´t come easy

ah, skulle ha sovit mer..
har fett tråkigt nu. orkar inte börja med maten än heller..
lele. nåt hittar man väl på.
typ blogga ^________________^
eh..

ska ju work it idag. sista dan på bofors, ljuvligt.
fast nu vet jag ju ändå vad jag ska göra.
har fett mycket att göra idag >< måste ju jobba in morgondagens jobb eftersom jag inte är hemma då.

göteborg ikväll då! sinnessjukt. jag har inte ens packat, måste göra det när jag kommer hem från ze work.
har ingen aning om vad jag ska ha på mig ens.
det får bli nåt bekvämt iaf.
får se om man går ut och tar en öl efteråt. min kusin-lollo ska ju också följa med :)
helt sjukt att hon är 18 redan, hon har ju alltid varit baby. hon får ju kröka t.o.m!
roligt att kröka med henne. hon kanske blir helt mongo.
eh..
ah, men vi får se hur det blir.
jag vill nog ta en trip till lagerhaus imorgon också... se om de har några fina grejer. kanske några nya dallas-grejer? :D
: *

jag vill tvätta mina arbetskläder, de luktar ju inte direkt hallon :(
får se om jag hinner göra det på söndag kanske.. jorå.

förstår ni, att imorgon kommer jag att se mick jagger :O
söt han kommer vara! eller.. nej. men ball ^^
woho!
och på lördag får jag träffa alice <3 hon kommer iaf vara söt. och ball :)

men jaha. när ska den hannan laga maten?
blir blodpudding idag.
haha
är den här som gillar blodpudding <3

äh, jag går o röker nu. kanske kan bädda sängen också. woho! ...

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback