11 nätter före jul ja

xD
fast jag har inte så mkt julkänslorl. hoppas det blir snö snart iaf.

annars så har jag läst ut boken nu, den var bra. den bästa i serien faktiskt.
trevliga böcker det där!

snart blir det sunes jul och nybakta kakor :)
men först ska jag gå ut o ta mig lite luft tror jag. känner mig varm.

imorrn kommer en engelsktalande man o kollar på vår lägenhet :S vi har inte ens städat. och han kommer fett tidigt. drygt.
sen ska jag jobba också. med per-arne :D
hoppas det inte blir alltför jobbigt. får ju skjuts iaf, det är skönt.
hoppas natten blir bra, då ska det nog gå bra..

nämen hejdå

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Jo, men vilka vagnar är snygga egentligen? :s
Tycker bara att de verkar smidiga. :)

Skulle jag få twins skulle jag köpa en UJ med tvillingkorg.

Postat av: Mizuki

Så gjorde jag ett hjärthelvete igen och halva meddelandet försvann. :s

Ah, skrev iaf inget vettigt.

Lycka till på jobbet imorgon, hoppas att du får en lugn och smärtfri natt!
Är det foglossning du har så hjälper det att sova med en kudde/ett täcke mellan benen.

2007-12-13 @ 20:08:13
URL: http://skywalkermizuki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback