2007

inte mycket kvar av det här året, så jag tänkte att jag kunde göra en sånhär för att försöka minnas vad som hänt! ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, nåt har man säkert gjort

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag tror inte att jag hade några nyårslöften. de brukar inte funka, hehe

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
ptja.. kan man räkna med camilla o mika? :P

4. Dog någon som stod dig nära?
ja, min farfar :(

5. Vilka länder besökte du?
har spenderat hela året i sverige :/

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
min gamla kropp. haha ><

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
3 juli, för då blev jag och fredrik tillsammans :)
annars så är jag rädd dålig på datum så, ja.

8. Vad var din största framgång?
jobbade lite, blev sambo, lyckades bli gravid med tvillingar. haha

9. Största misstaget?
att jag inte ansträngde mig mer för att få fast jobb innan jag blev preg.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
inget allvarligt tror jag. var det inte i somras jag vrickade foten förresten? lite fylleskador har det väl varit.
säkert nån förkylning också. but it´s all good!

11. Bästa köpet?
lite möbler och sånt.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
hemmet

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
fredrik :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?

jag vet inte. eller jo, typ cara mia >< hate it!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare. det har trots allt varit ett jävligt bra år. omtumlande

16. Vad önskar du att du gjort mer?
vet inte. är väl rätt nöjd

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
bölat

18. Hur tillbringade du julen?
som vanligt, hemma med familjen :)

19. Blev du kär i år?
ja :D

20. Hur många one night stands?
inget! :D

21. Favoritprogram på TV?
de gamla vanliga. tror inte det har tillkommit nåt nytt. eller startade min dallas-besatthet i år kanske? jo, dallas då!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
nej, har nog inte kommit nåt nytt hatobjekt tror jag..

23. Bästa boken du läste i år?
johnny cash

24. Största musikaliska upptäckten?
johnny cash, opera

25. Något du önskade dig och fick?
dallas på dvd ^^ bästa presenten på året

26. Något du önskade dig men inte fick?
massa pengar. astrid lindgren-box

27. Årets bästa film?
HM... minns inte ens vad jag har sett ju :(

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
hade kalas, sen var jag på crusing i köping xD

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

pengar

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
vanlig bara

31. Vad fick dig att må bra?
kärleken :)

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
joaquin phoenix

33. Vem saknade du?
kalle. och kenzo, mami o papi, efter jag flyttade hemifrån :(

34. De bästa nya människorna du träffade?
fredrik och hans vänner. sen kommer jag inte på nån mer ny.


har varit ett bra år. mycket som har hänt :)

idag är fredo bakis. han ligger o sover på soffan. haha
ser ju ut som dracula ><
jag är hungrig. vete tusan vad vi ska äta.
annars så har det varit en gosig dag hittills.
fast jag skulle vilja göra nåt. tur att han bara ska supa en månad till.

vi skulle behöva handla.. meneh..
äh. går o väcker honom nu. såhär kan vi inte ha det.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback